    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko a nauka...
    Date: Tue, 17 Feb 2004 14:45:06 +0100

    Nie każda prywatna uczelnia przyjmuje każdego, kto zapłaci.
    A status studenta uzyskujesz nie w momencie wpisu na listę, a dopiero po po
    inauguracji roku akademickiego (po złożeniu tej żałosnej przysięgi hehe,
    którą z resztą podpisujesz) więc zaświadczenie, że jesteś studentem
    dostaniesz dopiero w październiku, przedtem jedynie kwitek, że zostałes
    wpisany na listę rekrutów :-) Ale jak WKU bedzioe cie ścigać w ciągu tych
    kilku miesięcy to olej to zupełnie. taka moja rada z doświadczenia wzięta.
    WKU trzeba olewać, bo to instytucja z definicji do olewania :-) W Konińskim
    WKU mój portret chyba do dziś wisi jako "ścigany" "do wcielenia za wszelką
    cenę" hehe, ale trzeba to olać. Więc gównianym WKU się nieprzejmuj.

    Użytkownik "Karol" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dojezdzam
    > 80 km i juz mi sie nie dobrze od tego robi mam zamiar tylko wytrwac do
    czerwca
    > nie mam tez ochoty przykladac sie do nauki w tej szkole , nie zalicza mi
    tego
    > roku w tej szkole to wiadomo wysla chyba papier do WKU ze sie juz nie ucze
    > czy jesli dostane wezwanie z WKU uczelnia da mi jakis swistek ze jestem
    juz
    > studentem???? bo z tego co wiem na ta uczelnie przyjmuja kazdego wystarczy
    > wplacic pierwsza rate ,tylko zeby ten swistek juz byl tak czerwiec...
    pozdro