  • 1. Data: 2009-06-24 11:18:24
    Temat: Wod-Kan zalewa piwnice
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    Z prawnego punktu widzenia można zaskarżyć każdego i o wszystko jeśli są
    dowody i ktoś nie stosuje się do prawa np. KC.
    Mnie przy każdych większych opadach deszczu tak jak teraz, wybija
    kanalizacja i zalewa piwnice, robi się pleśń potem grzyb. Można wytoczyć
    proces o odszkodowanie zagrzybione ściany, czy gra warta świeczki przy
    dzisiejszej opieszałości sądów, a po za tym to władza miasta.

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał

  • 2. Data: 2009-06-24 11:26:32
    Temat: Re: Wod-Kan zalewa piwnice
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mustad"

    > Mnie przy każdych większych opadach deszczu tak jak teraz, wybija
    > kanalizacja i zalewa piwnice,
    Interweniuj u właściciela nieruchomości żeby założył zawór burzowy.

    pzdr
    olo

  • 3. Data: 2009-06-24 12:13:21
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    ja jestem właścicielem, założyłem, ale chyba się zablokował dzisiaj sprawdzę

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał