  • 11. Data: 2012-07-21 10:48:59
    Temat: Re: Wniosek/pozew rozwodowy
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Bez sensu.
    Sąd okręgowy zleje i wskaże sąd rejonowy jako właściwy do podziału majątku.
    Z podziałem majątku najlepiej iśc do notariusza, przed sprawą.
    U notariusza można "wszystko".
    BTW podobnie z alimentami.

    -----
    > a co stoi na przeszkodzie zgodnemu wnioskowi?
    > Toć nawet w postępowaniu karnym możliwe jest przedstawienie sądowi wyników
    z mediacji.

  • 12. Data: 2012-07-24 09:39:11
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-07-21 10:44, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Z podziałem majątku najlepiej iśc do notariusza, przed sprawą.
    > U notariusza można "wszystko".

    No to jeszcze takie pytanie:
    Czy małżonkowie bez rozdziału majątkowego mogą tak sobie
    dowolnie przekazać cokolwiek ze wspólnego majątku?

    mjk

  • 13. Data: 2012-07-24 22:50:14
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Generalnie niby mogą, ale jest sporo zastrzeżeń.
    Jak sprawa prosta, to pomoże Wam notariusz, jeśli skomplikowana, to dobry
    prawnik.
    Poziom notariuszy wydaje się być równiejszy, niż poziom innych prawników, więc
    i ryzyko mniejsze ;-))

    -----