    From: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o odrzucenie wniosku!
    Date: Sun, 22 Apr 2012 05:48:02 +0000 (UTC)

    Jak widać sędzia Falken ma swoje widzenie tunelowe.
    Ja mam swoje: mojego zażalenia (zarzuty i merytoryczne i formalne, IMHO
    niewłaściwy skład sądu) na postanowienie SR nie przekazuje do sądu wyższej
    instancji siódmy już miesiąc.
    Nie bo nie i co nam Pan zrobisz.
    W międzyczasie przysłowiowy symulant w poczekalni już umiera.
    I podobnych durnot sądowych mam całą szufladę, od próby zrozumienia
    jakiegokolwiek zdania z pisma sekretarki na zarządzenie sądu poczynając
    (przoduje tu Wwa-Śródmieście, powinni ich wysłać Grouponem na powtórki z matur
    z polskiego i dodatkowo logiki).
    A o tym, że sąd wzywa do jakiejś czynności formalnej (7 dni) podając nowy
    nadany numer sygnatury i nie podając starego ani nawet daty mojego pozwu czy
    wps (tak jakbym składał jeden pozew w życiu) to już "norma".
    Telefonów i tak nie odbiorą, a wycieczki kształcą.
    W tym świetle też bym chciał mieć SR w każdej wiosce.

    -----
    > polecam wpis Falkena:
    > http://sub-iudice.blogspot.com/2012/03/gra-w-hydre.h
    tml