  • Data: 2012-04-23 15:18:21
    Temat: Re: Wniosek o odrzucenie wniosku!
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem bardzo słusznie.
    Ustalenie majątku spadkodawcy np. na dzień spisania testamentu lub na dzień
    zgonu jest bardzo ważne, w tym przykładowo udział poszczególnych zapisów
    testamentowych w całości spadku (a może zapis nie był zapisem, tylko
    wyczerpywał "prawie cały" spadek?).

    -----
    > Toczy się sprawa spadkowa, a wnioskodawczyni pisze do sądu pismo procesowe
    aby np. sąd zwrócił się do banku gdzie ma swoje lokaty jeden z uczestników
    postępowania, aby bank nadesłał wyciagi z konta tegoż uczestnika, bo jej się
    wydaje, że zmarły spadkodawca przed powiedzmy kilkunastu laty dawał jakieś
    pieniądze uczestnikowi i że być może powinien uzyskać zgodę od swojej żony
    na taki datek.
    > I jeśli by sie okazało że coś jest na rzeczy, to zdaniem wnioskodawczyni
    uczestnik powinien zwrócić te pieniadze i powinny one wejsc do masy spadkowej.
    > Dałem taki przykład wniosku i logiki wnioskodawczyni łacznie z tym
    okresleniem - że jej się wydaje.
    > A wszystko na poważnie.
    > Wiadomo, że wnioskodawczyni nigdy by nie uzyskała wglądu do spraw
    związanych z czyimś majątkiem.
    > A tutaj ma nadzieje że głupawy sąd da się nabrać i udostępni jej wiedzę na
    temat majątku uczestnika.
    > Mnie chodzi o sam fakt formułowania tego typu w sumie pokretnych wniosków,
    które pod płaszczykiem toczącej się sprawy godzą w czyjś interes.