  • Data: 2012-04-23 18:52:31
    Temat: Re: Wniosek o odrzucenie wniosku!
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jn3kqt$ab$1@inews.gazeta.pl...
    > Moim zdaniem bardzo słusznie.
    > Ustalenie majątku spadkodawcy np. na dzień spisania testamentu lub na
    > dzień
    > zgonu jest bardzo ważne, w tym przykładowo udział poszczególnych zapisów
    > testamentowych w całości spadku (a może zapis nie był zapisem, tylko
    > wyczerpywał "prawie cały" spadek?).
    >

    > -----

    Może ja zły przykład podałem, albo ty coś źle zrozumiałeś?
    Masa spadkowa, to to co zostało po zmarłym ( po jego smierci zakładajac, że
    zmarł powiedzmy dwa lata temu), a nie to co miał zmarły przed powiedzmy 15
    laty i co wtedy komu dał czy sprzedał. Co ma piernik do wiatraka? Wyrażnie
    napisałem, że ktoś chce analizować czyjś majątek (innego uczestnika) nie
    mając nawet pewności, czy zmarły kiedykolwiek coś uczestnikowi dawał, a
    jeśli dawał, to wiele lat temu. Tylko na zasadzie, że coś mu się wydaje.
    Pomijajac kwestie zwiazane z przedawnieniami ew. roszczeń w sprawach
    cywilnych i interesu prawnego, dla mnie tego typu wnioski, to przykład
    nadużycia.