  • 61. Data: 2022-12-08 13:09:41
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 12:19, Dawid Rutkowski pisze:
    > PS.: Odnalazłeś już w bryku coś w temacie zdania "Boga nie ma!" w Biblii?

    Będę szukał )) jak odpowiesz na pytanie o Obowiązkowej Koronce ;-)

  • 62. Data: 2022-12-08 13:54:04
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Doczytaj sobie

    Napisz, bo na razie wydalacie tylko insynuacje i fantazje, a potem płaczesz że
    się z ciebie śmieją.

  • 63. Data: 2022-12-08 13:54:33
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Masz rację. I dlatego skrytykowałem wyrok jako niekonsekwentny bo w

    Bzdura. Nawet nie umiesz przeczytać do czego odnosił się wyrok.

  • 64. Data: 2022-12-08 13:54:57
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Mam Ci wytłumaczyć co o tym mówi polskie prawo?

    Tak, wytłumacz. Jestem ciekaw tłumaczenia wtórnego analfebety.

  • 65. Data: 2022-12-08 13:55:32
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ale wymaganie specjalnego traktowania tylko jednej z grup bo im się
    > wydaje że są pokrzywdzeni to DYSKRYMINACJA POZOSTAŁYCH.

    Już pytałem w jaki sposób mają być specjalnie traktowani, ale chyba się zes***.

  • 66. Data: 2022-12-08 13:56:00
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Coś to zmienia w kwestii nierównego traktowania katolika?

    Czytaj dalej. Do skutku.

  • 67. Data: 2022-12-08 16:22:10
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 7 Dec 2022 22:58:31 +0100
    doszła do mnie wiadomość <63910c87$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Napisz ile masz latek chłopczyku ;-)

    Całuj Hanka dalej, od tego jest jego dupa.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 68. Data: 2022-12-08 19:27:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 13:54, n...@o...pl pisze:
    > Napisz, bo na razie wydalacie tylko insynuacje i fantazje, a potem płaczesz że
    > się z ciebie śmieją.

    Ułomny jesteś?

  • 69. Data: 2022-12-08 19:31:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 13:54, n...@o...pl pisze:
    > Bzdura. Nawet nie umiesz przeczytać do czego odnosił się wyrok.

    Wyrok był o osobie która podpisała się pod wypowiedzeniem.
    Nie została skazana.

    zwalenie tego występku do prawa pracy to sprytna WYMÓWKA.

    Bo ... to by było niepoprawne politycznie, ideologicznie, religijnie _)

  • 70. Data: 2022-12-08 19:35:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co za niedojda

    Art. 256

    § 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój
    państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu rozpowszechniania produkuje,
    utrwala lub sprowadza, nabywa, przechowuje, posiada, prezentuje,
    przewozi lub przesyła druk, nagranie lub inny przedmiot, zawierające
    treść określoną w § 1 albo będące nośnikiem symboliki faszystowskiej,
    komunistycznej lub innej totalitarnej.