  • 91. Data: 2022-12-11 20:40:52
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-11 o 19:15, _Master_ pisze:

    > Czyli boisz się zacytować tego steku bzdur i kłamstw na temat tego
    > pracownika?
    >
    > Że mnie to nie dziwi ;)

    Nie wiem czy to do mnie, bo brak cytowania,
    ale powiem Ci, że nie interesują mnie Twoje problemy z LGBT.
    I nie wgłębiałem się te tematy, bo są mi też obojętne.
    Obserwuję tylko jak lawirujesz w obliczu jakiegoś
    niedointerpretowania zdarzeń.

  • 92. Data: 2022-12-11 23:33:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.12.2022 o 20:40, cef pisze:

    > Nie wiem czy to do mnie, bo brak cytowania,
    > ale powiem Ci, że nie interesują mnie Twoje problemy z LGBT.

    Ale taka ekscytacja homoseksualizmem nie jest niczym niezwykłym.
    To efekt mocno skrywanych pragnień - już dawno Freud o tym pisał.
    Jakiś czas temu była nawet głośna historia z tym związana: pewien
    węgierski eurodeputowany, jeden z najzagorzalszych homofobów, został
    przyłapany na pedalskiej orgii.
    Najzacieklejszymi antysemitami też są praktycznie przechrzty i ich
    potomkowie.
    Tak że nie ma co dociekać, wszystko od dawna jest jasne.

    --
    -
    Akarm

  • 93. Data: 2022-12-12 15:13:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zacytuj powód zwolnienia

  • 94. Data: 2022-12-12 15:27:03
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Zacytuj powód zwolnienia

    Komu odpowiadasz?

  • 95. Data: 2022-12-12 15:56:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 12 grudnia 2022 o 15:13:27 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Zacytuj powód zwolnienia

    Sądzę, że na pewno tam wpisali "prześladowanie religijne".
    Albo przynajmniej ten prokurator tak to przeczytał. A tobie się udzieliło.
    Na szczęście sądowi się nie udzieliło.

  • 96. Data: 2022-12-12 16:15:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Sądzę, że na pewno tam wpisali "prześladowanie religijne".
    > Albo przynajmniej ten prokurator tak to przeczytał. A tobie się udzieliło.
    > Na szczęście sądowi się nie udzieliło.

    Sądowi w sprawie *karnej* za zwolnienie. AFAIR Postępowanie przed sądem
    pracy w pierwszej instancji trwa. W sprawie karnej za zwolnienie
    kasacja od prawomocnego wyroku jest dość prawdopodobna choć IMHO raczej+
    zmieni niewiele nawet jeśli coś w ogóle,

    --
    A. Filip

  • 97. Data: 2022-12-12 16:55:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-12 o 15:13, _Master_ pisze:
    > Zacytuj powód zwolnienia

    Zacytuj poprawnie.

  • 98. Data: 2022-12-12 17:02:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 12 grudnia 2022 o 16:15:17 UTC+1 A. Filip napisał(a):

    > Sądowi w sprawie *karnej* za zwolnienie.

    Nie było żadnej "sprawy karnej za zwolnienie".
    Była sprawa karna za "prześladowanie religijne".
    Ew. można powiedzieć, że sąd oceniał, czy zwolnienie z pracy było elementem
    prześladowań religijnych,
    co się ubzdurało prokuratorowi.
    Sąd orzekł, że się ubzdurało.
    Dlatego szkoda, że sąd nie może wszczynać postępowań dyscyplinarnych wobec
    prokuratorów.
    Zmarnował naszą kasę i zrobił durnia z siebie - a przy okazji z prokuratury.
    Która, przypomnę, ma być poważnym obrońcom uczciwych i praworządnych obywateli.

    > AFAIR Postępowanie przed sądem
    > pracy w pierwszej instancji trwa.

    Postępowanie o zwolnienie przed _sądem_pracy_w pierwszej instancji trwa.

  • 99. Data: 2022-12-12 18:00:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Komu odpowiadasz?

    Nie wiesz? Serwer news posiada taką informację?

  • 100. Data: 2022-12-12 18:13:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Dec 2022 19:05:07 +0100, Kviat wrote:

    > Całej tory?
    >
    > Nie znam tory, tam też są fragmenty nawołujące do eksterminacji ludzi?

    Akurat te cytowane sa chyba wspolne dla obu religii..

    > Bo widzisz, to jest tak, że jeżeli ktoś pisze pracę naukową i musi
    > zacytować jakiś fragment, choćby to był fragment z Mein Kampf, to to ma
    > zupełnie inny wydźwięk, niż gdy ktoś na poparcie swojego osobistego
    > przekonania o konieczności eksterminacji ludzi zacytował fragment
    > jakiejś książki o konieczności eksterminacji jakichś ludzi.

    Ale kto powiedzial, ze ma takie osobiste przekonania?

    O ile pamietam, to on tylko napisal, ze nie czuje sie w obowiazku
    "włączyc LGBT". Plus cytat z Biblii.

    A nawet jakby mial osobiste przekonanie o koniecznosci eksterminacji
    ... Konstytucja ! :-)

    > A potem jeszcze płacze, że przecież ma prawo do swoich przekonań...
    > religijnych...

    Nie placze, tylko skarzy pracodawce. Wolno mu.

    Tylko jakos nie potrafie odszukac, jak sie jego sprawa potoczyla.

    > Pracodawca ma obowiązek zapewnienia bezpiecznych warunków pracy
    > wszystkim pracownikom, a koleś ma wdrukowane we łbie wieszanie kamieni
    > młyńskich na szyjach ludzi.
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    "Koleś" tam pracowal wiele lat i jakos nikogo nie wieszal, tylko był
    cenionym pracownikiem :-)

    A z kolei kierowniczka/zarząd ma wdrukowane zwalnianie mniej
    tolerancyjnych - czyz to nie jest karygodne ? :-P

    J.