  • 1. Data: 2022-12-06 18:42:30
    Temat: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://businessinsider.com.pl/prawo/praca/sad-uniew
    innil-kierowniczke-ikea-ktora-zwolnila-pracownika-za
    -wpis-o-lgbt/7lczbpy
> [...]
    > tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani
    > śmiercią, a ich krew spadnie na nich". Wpis wywołał reakcje ze strony
    > pracowników sieci, w tym tych niepokojących się o swoje zdrowie lub
    > życie (np. pobicie, naruszenie nietykalności cielesnej). Pracodawca
    > zdecydował o zwolnieniu pracownika, który dokonał wpisu. Jako
    > przyczynę wypowiedzenia wskazano m.in. naruszenie zasad współżycia
    > społecznego, regulaminu pracy i Kodeksu Postępowania Grupy Ikea
    > (wewnętrzne akty obowiązujące u pracodawcy).

    *OBOWIĄZEK* włączenia LGBT+ oczywiście niczego nie narusza?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-12-06 22:26:36
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > *OBOWIĄZEK* włączenia LGBT+ oczywiście niczego nie narusza?

    A co to oznacza może napiszesz czy tak sobie chciałeś p***ić?

  • 3. Data: 2022-12-06 23:19:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-grudnia-2022 o 22:26, n...@o...pl pisze:

    > A co to oznacza może napiszesz czy tak sobie chciałeś p***ić?

    Głośna sprawa poszukaj sobie w necie.

    Gościa zwolnili bo nie chciał kłapać zgodnie z wytycznymi ikieja
    wychwalającymi lpgt+ jako ludzi lepszych którym należy się większy
    szacunek niż innym

  • 4. Data: 2022-12-06 23:45:55
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Głośna sprawa poszukaj sobie w necie.

    Czyli "w sumie nie wiem, ale na pewno kradli te rowery na pl. Czerwonym".

    > Gościa zwolnili bo nie chciał kłapać zgodnie z wytycznymi ikieja
    > wychwalającymi lpgt+ jako ludzi lepszych którym należy się większy
    > szacunek niż innym

    I to wyczytałeś w necie? Współczuję braku umiejętności czytania :D
    Wracaj do szkoły...

  • 5. Data: 2022-12-07 00:24:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/prawo/praca/sad-uniew
    innil-kierowniczke-ikea-ktora-zwolnila-pracownika-za
    -wpis-o-lgbt/7lczbpy

    > *OBOWIĄZEK* włączenia LGBT+ oczywiście niczego nie narusza?

    A co ma naruszać? Nb. ten cyctat z Bibli pokazuje tez podmiotowość wobec
    kobiet. Czy świętowania dnia tych ostatnich lub fakt formalnego
    zrównania ich praw z mężczyznami, równiez wywołują w Tobie negatywne
    emocje?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2022-12-07 07:31:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Najpierw wykazałeś się niewiedzą a teraz piszesz o mnie.

    Po co tu przylazłeś?

  • 7. Data: 2022-12-07 07:49:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-07 o 07:31, _Master_ pisze:
    > Najpierw wykazałeś się niewiedzą a teraz piszesz o mnie.

    A Ty nie zauważyłeś, że stale masz pretensje, że ludzie
    piszą o Tobie? Może się zastanów dlaczego tak jest.

  • 8. Data: 2022-12-07 07:54:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 00:24, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    > kobiet. Czy świętowania dnia tych ostatnich lub fakt formalnego
    > zrównania ich praw z mężczyznami, równiez wywołują w Tobie negatywne

    Czy zakład pracy nie powinien być instytucją świecką?;--)
    Gdyby w regulaminie było napisane że codziennie o 15 Koronka to
    przyjąłbyś to ze stoickim spokojem?

  • 9. Data: 2022-12-07 07:59:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Czyli "w sumie nie wiem, ale na pewno kradli te rowery na pl. Czerwonym".

    > I to wyczytałeś w necie? Współczuję braku umiejętności czytania :D
    > Wracaj do szkoły...

    Sprawa jest szeroka i można na nią patrzeć z wielu perspektyw.
    Rezultat oglądu zależy bardzo od tego które "detale" się podkreśli
    jak to bardzo często w procesach przed sądem.

    *Dla mnie* gdyby tak "zacytował *Stary* Testament" na intranecie bez
    nachalnej więcej niż jednorazowej prowokacji ze strony pracodawcy (IKEA)
    to zwolnienie by było wystarczająco+ uzasadnione. Gdy sam pracodawca
    " *NACHALNIE* wrzuca temat" to wszyscy pracownicy będą za chyba tylko w
    zamordystycznych Putinistanach (lub Szwecjach). Polska (po szwedzku) ma
    być dla pracowników krajem "morda w kubeł nie bulgotać"?
    Dla mnie *reakcja pracownika* "mogła być uzasadniona" wielkością
    prowokacji pracodawcy (IKEA) jakoś uzasadniającą domniemanie że do
    "zakutych szwedzkich łbów" słabszy sygnał/bunt może nie dotrzeć.

    Wracając do wyroku: Ten wyrok w sprawie *karnej* przeciw osobie
    zwalniającej jestem w stanie jakoś przełknąć (bez cienia zachwytu).
    Wyrok w sądzie pracy z sprawie z pracodawcą/firmą to już będzie
    *CAŁKOWICIE* co innego. Jeśli *osoba* zwalniająca jest niewinna karnie
    (prawomocnie ale przed dość prawdopodobną kasacją) to narzucającym się
    (ewentualnym) winnym cywilnie staje się firma/IKEA.
    [ Patrz procesy karny i cywilny O.J. Simpsona i różne wyroki ]

    Pracownicy IKEA zatrudniają się do sprzedaży mebli+ czy promowania LGBT+?
    Może IKEA powinna przejść do bycia fundacją od promowania LGBT+?
    <ironia> Dlaczego pracownicy IKEA są tak bardzo za LGBT+? Bo tych co
    śnią nie być za IKEA zwolni. Jak bardzo byliby przeciw gdyby IKEA
    zwalniała odwrotnie? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2022-12-07 11:58:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 06 Dec 2022 18:42:30 +0100, A. Filip wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/prawo/praca/sad-uniew
    innil-kierowniczke-ikea-ktora-zwolnila-pracownika-za
    -wpis-o-lgbt/7lczbpy

    > *OBOWIĄZEK* włączenia LGBT+ oczywiście niczego nie narusza?

    Jesli stosowny zapis byl KPGI w chwili przyjmowania do pracy,
    a nawet wczesniej, to moze i nie narusza.

    Tylko o "włączenie" chodzi?
    O ile pamietam to mialo byc jakies "włączenie sie do akcji" i to nawet
    bez wymaganych od razu czynow.

    J.