  • Data: 2020-10-29 11:20:59
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 10:55:06 +0100, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > Na manifestacjach padają hasła "Kaczyński wypierdalaj", "Morawiecki
    > wypierdalaj" i "jebać PIS", które są bez sensu, bo dopóki będą mieli
    > poparcie kulsonów (którym zapewniają bezkarność), dopóty nic się nie
    > zmieni.
    > Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów "pacyfikujących"
    > manifestacje? Za kilka lat (na tyle ile jeszcze starczy kasy) gdy PIS
    > odejdzie, trzeba będzie ich rozliczyć, aby nie mogli tłumaczyć się "to nie
    > ja; ja tylko wykonywałem rozkazy".

    Kiedy kulsony tym razem zachowują co najmniej neutralność, a zdarzają się
    przypadki okazywania sympatii i poparcia dla demonstrujących.
    Większość robi, co każą, ponoć zupełnie bez entuzjazmu, mimo że niedawno
    dostali dodatkową kasę, której dla lekarzy, ratowników i pielęgniarek jakoś
    zabrakło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek