  • 1. Data: 2008-04-16 17:30:20
    Temat: Winni są Stolzman, Kalkstein i Tusk - dokończenie - cz. II
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Aleksanderum veto

    Aleksander Kwasniewski bije szlachte polska na glowe w stosowaniu weta.
    Wielu twierdzi, ze to liberum veto przyczynilo sie do upadku I
    Rzeczypospolitej. Do czego zatem doprowadzi Aleksanderum veto? Czyz los III
    Rzeczpospolitej nie jest zagrozony?
    23 grudnia 1997 r. lokator Palacu Namiestnikowskiego zawetowal ustawe z 16
    grudnia 1997 r. przyjeta przez swiezo wybrany Sejm III kadencji. Ustawa
    dotyczyla waloryzacji niektorych uposazen, emerytur i rent i zmiany poprzednich
    ustaw regulujacych te zagadnienia. Generalnie chodzilo o tzw. emerytury
    mundurowe. Ustawodawcy chcieli wowczas zlikwidowac nieuzasadnione przywileje
    mundurowych funkcjonariuszy PRL-u. No i okazalo sie, ze lokator zamiast byc
    "prezydentem wszystkich Polakow, zostal prezydentem wszystkich ubekow", jak to
    dosadnie okreslil minister Janusz Palubicki.
    Trzy dni pozniej kolejne Aleksanderum veto dotyczylo ustawy z 11 grudnia
    1997 r. o planowaniu rodziny, ochronie plodu ludzkiego i warunkach przerywania
    ciazy. Wynika z tego, ze lokator popiera skrobanki, a stad do eutanazji juz
    niedaleko.
    2 lipca 1998 r. Aleksanderum veto narobilo zamieszania przy wprowadzaniu
    reformy podzialu administracyjnego panstwa. Dzieki temu mamy 16 wojewodztw
    zamiast 12. Zatem w przyszlosci bedzie wiecej posadek dla 90-tysiecznej armii
    ekspezetperowskich aparatczykow.
    Czwarte Aleksanderum veto zgloszone 4 grudnia 1998 r. dotyczylo ustawy z 9
    listopada 1998 r. o Instytucie Pamieci Narodowej, Komisji Scigania Zbrodni
    Przeciwko Narodowi Polskiemu. Lokator domagal sie wowczas rownych praw dla
    katof i ofiar, rzekomo kaci byli pokrzywdzeni. Szkoda, ze w okresie PRL nie
    stac bylo go na to, aby domagac sie jakichkolwiek praw dla ofiar systemu
    komunistycznego.
    27 stycznia 1999 r. Aleksanderum veto zablokowalo ustawe o Prokuratorii
    Generalnej, instytucji, ktora miala nadzorowac proces prywatyzacji majatku
    narodowego. Okazalo sie, ze lokator nie jest zainteresowany tym, aby ktokolwiek
    kontrolowal przekrety bylych aparatczykow PZPR zwiazane z prywatyzacja.
    Po ostatnich publikacjach okazuje sie, ze dbal tez o wlasna skore, bo nie
    rozliczyl sie z 80 mln dolarow, ktore wyciekly z konta Komitetu Mlodziezy i
    Turystyki, ktorym wowczas zarzadzal.
    25 marca 1999 r. lokator zastosowal po raz kolejny Aleksanderum veto wobec
    ustawy z 4 marca 1999 r. o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji i
    zamowieniach publicznych. Ustawa preferowala polska produkcje telewizyjna i
    zakazywala reklamy skierowanej do widowni dzieciecej. Lokator twierdzil, ze
    rzekomo malo precyzyjnie rozrozniono w niej, co stanowi przekaz zagrazajacy
    rozwojowi dzieci i mlodziezy.
    Zastanawiam sie, czy w tym przypadku nie zastosowano scenariusza z XVII i
    XVII wieku, kiedy to zagraniczni zleceniodawcy kupowali u poslow liberum veto?
    28 listopada 1999 r. Aleksanderum veto dotknelo ustawe z 20 listopada o
    zmianie ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych. W tym przypadku lokator
    pokazal gdzie ma interes rodzin wielodzietnych i malych przedsiebiorstw. Ale
    kto dzis o tym pamieta, gdy lokatorowi przedluzono umowe najmu ponad 30 %-wym
    poparciem spoleczenstwa.
    27 marca 2000 r. Aleksanderum veto uderzylo w senacki projekt wprowadzania
    calkowitego zakazu rozpowszechniania pornografii. Oto nagle okazalo sie, ze
    lokator jest przeciwnikiem jakiejkolwiek cenzurze. Zapomnial wol jak cieleciem
    byl. Gdy on i jego kolesie zamykali narodowi usta, to bylo wszystko w porzadku.
    Teraz gdy narod probuje bronic sie przed zlem, lokator pod plaszczykiem obrony
    wolnosci stosuje socjotechnike oglupiania i zniewalania narodu. Przypomina mi
    to mentalnosc Kalego?
    No i ostatnia ustawa uwlaszczeniowa. Lokator twierdzi, ze nie ma po 20 ha
    ziemi dla rolnikow i ludzi nie bedzie stac remontowac zrujnowanych przez
    nomenklaturowe spoldzielnie mieszkan. To juz wszystka ziemie sprzedano Niemcom
    i Zydom, czy zarezerwowal towarzysz ja dla nich. Dlaczego glupich szuka,
    mowiac, ze ludzi nie bedzie stac remontowac od wojny nie remontowanych
    mieszkan. Skoro do tej pory nikt sie o tych ludzi nie martwil, to kto uwierzy,
    ze nagle ludziom bedzie sie pomagac odnowiac ich mieszkania. Czyz nie o haracz
    chodzi, sciagany przez PZPR-owskie spolki. Ludzie z pewnoscia woleli by ten
    haracz przeznaczyc na zaniedbane przez nomenklature inwestycje. No i bony
    rewaloryzacyjne. Miec a nie miec? Ale nie, jeszcze ludzie zrownaliby sie
    poziomem zycia z uwlaszczonymi juz aparatczykami...
    Towarzyszu Kwasniewski, chyba juz dosc tych popisow w Palacu, czas myslec o
    pakowaniu walizek!

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/
    b...@t...de

    Autor: b...@a...com (Buble947161882)
    Data: 26 października 2000 17:57:47

    ---------------------
    Dla sprawiedliwego porównania:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/us
    tawa;uwlaszczeniowa;prawnie;zla;i;spolecznie;niespra
    wiedliwa;-;mowi;prezydent,34,0,46114.html
    2000-09-11 12:30:00
    Ustawa uwłaszczeniowa prawnie zła i społecznie niesprawiedliwa - mówi prezydent

    Ustawa uwlaszczeniowa prawnie zla i spolecznie niesprawiedliwa - mówi prezydent
    Ustawa uwłaszczeniowa prawnie zła i społecznie niesprawiedliwa - mówi prezydent
    Prezydent Aleksander Kwaśniewski zawetował ustawę o powszechnym uwłaszeniu
    obywateli. Decyzję prezydent ogłosił w południe na specjalnej konferencji
    prasowej w Pałacu Prezydenckim. Prezydent - uzasadniając swą decyzję -
    podkreślił, że ustawa jest prawnie zła i społecznie niesprawiedliwa, nie
    towarzyszy jej dokładny rachunek ekonomiczny oraz zawiera ona propozycje
    niemożliwe do zrealizowania. Aleksander Kwaśniewski powiedział również, że wiele
    aspektów ustawy budziło sprzeciw służb legislacyjnych Sejmu i Senatu. Prezydent
    argumentował, że koszty prawa uwałaszczeniowego nie są znane, co jest - jak
    podkreślił - niedopuszczalne. Ponadto - mówił Aleksander Kwaśniewski - ustawa
    przerzuca wszystkie koszty remontów i utrzymania nieruchomości na lokatorów, co
    uderza w ludzi niezamożnych, których nie będzie na to stać. 'Czynię to w
    przekonaniu, że podpisanie takiej ustawy przyniosłoby większe straty niż
    oczekiwane korzyści. (...) Walka o głosy wyborcze nie zwalniają mnie z
    prezydenckiej przysięgi oraz konstytucyjnych obowiązków' - powiedział Aleksander
    Kwaśniewski przemawiając w Pałacu Prezydenckim. iar

    (IAR)

    ---------------------
    Najpierw Stolzman zawetował ustawę uwłaszczeniową, szykując grunt na
    uwłaszczenie się wyłącznie Żydów w Polsce. Później zawetował ustawę
    reprywatyzacyjną, dającą w ostatniej wersji szansę polskim obywatelom zwrot
    zagarniętych majątków, kierując Polaków na drogę sądową.
    "Prezydent Aleksander Kwaśniewski zgłosił weto do ustawy reprywatyzacyjnej. Taką
    decyzję prezydenta zapowiadali wcześniej jest współpracownicy. O zawetowanie
    ustawy zwróciła się do Aleksandra Kwaśniewskiego opozycja. Ustawa dotyczy byłych
    właścicieli lub ich spadkobierców, którym zabrano mienie na podstawie dekratów
    nacjonalizacyjnych z lat 1944 1962. Ostateczna wersja wykluczyła z możliwości
    ubiegania się o zwrot majątku osoby, które nie miały polskiego obywatelstwa w
    grudniu 1999 roku." 12:04 22/03/2001

    (IAR)
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/s;
    prezydent;zawetowal;ustawe;reprywatyzacyjna,103,0,47
    975.html

    A teraz jego następcy w osobach Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Tuska realizują
    politykę uwłaszczenia się na majątku Polaków... wyłącznie Żydów!

    boukun

  • 2. Data: 2008-04-17 13:53:34
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przerywania
    > ciazy. Wynika z tego, ze lokator popiera skrobanki, a stad do eutanazji

    Pierdzielisz głupoty. Jeżeli popierał skrobanki (jak to określasz) to znaczy
    że jednak jest prezydentem wszystkich polaków, a nie nawiedzonych katolików.
    I działa zgodnie z wolą większości narodu, a nie oszołomów kościelnych.

> [...]
    > obrony
    > wolnosci stosuje socjotechnike oglupiania i zniewalania narodu. Przypomina

    No i słusznie, że uderzyło w kretyński wniosek. Gdzie tyw pornografii
    widzisz zniewalanie narodu?? Pomijając fakt że zdefiniowanie pornografii
    byłoby trudne, bo to co dla Ciebie (i oszołomów tworzących tęustawę) jest
    pornografią dla kogoś innnego nią nie jest... Tutaj zresztą Kwachu postąpił
    zgodnie z wolą większości narodu.

    Przemek

  • 3. Data: 2008-04-17 14:32:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    [ciach brednie]

    Przemek - czy na prawdę musisz karmić tego chorego psychicznie trolla?
    Zostaw - gówna się nie rusza (gołymi rękami). Niech się ten nieszczęsny
    skutek intensywnej i skrajnej endogamii (hem, hem ;-> wiecie, co mam na
    myśli ;) ) sam we własnym sosie zadusi.

  • 4. Data: 2008-04-17 15:10:23
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    wiadomości news:ql3kd5-k9t.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Przemek - czy na prawdę musisz karmić tego chorego psychicznie trolla?

    Ja czasem nie mogę wytrzymac :]

    Pozdro Przemek

  • 5. Data: 2008-04-17 18:57:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działa zgodnie z wolą większości narodu, a nie oszołomów kościelnych.

    Z tą skrobanką to jest bardzo niebezpieczny problem. Gdyby nawet zostawić
    decyzję kobiecie, to nawet, jak nie wierzy w Boga, to sumienie powinno ją chyba
    całe życie dręczyć. Ja, jako stwórca, jestem przeciwny, żeby ktoś stworzone
    przeze mnie życie zgładzał.

    boukun

  • 6. Data: 2008-04-17 22:47:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Ja czasem nie mogę wytrzymac :]

    To weź tego śmiecia zkaefuj.

    6008

  • 7. Data: 2008-04-17 23:05:10
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

> [...]
    > ją chyba całe życie dręczyć. Ja, jako stwórca, jestem przeciwny, żeby
    > ktoś stworzone przeze mnie życie zgładzał.

    "Ty" jako stwórca? W sensie "dawca nasienia"?
    Hmmm...

    Szolek

  • 8. Data: 2008-04-17 23:59:37
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > To weź tego śmiecia zkaefuj.

    Nigdy nikogo nie plonkuje, bo uważam to za dziecinadę (zatykanie uszu i
    udawanie, że czegoś nie ma).

    Pozdrawiam Przemek

  • 9. Data: 2008-04-18 06:48:11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:fu8l80$i96$1@mx1.internetia.pl...

    > "Ty" jako stwórca? W sensie "dawca nasienia"?
    > Hmmm...
    >
    > Szolek

    Producent nasienia i człowieka. Kobieta jest tylko pożywką. Jako stwórca, na
    matkę swoich dzieci mogę wybrać dowolną pożywkę.

    boukun

  • 10. Data: 2008-04-18 08:32:27
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Producent nasienia i człowieka. Kobieta jest tylko pożywką. Jako stwórca,
    > na matkę swoich dzieci mogę wybrać dowolną pożywkę.

    Chyba się trochę zapędziłeśw zarozumiałości. To może kobieta nie jest
    człowiekiem?? A jak jest pożywką to znaczy, że jest zjadana prze płód??
    Doucz się stwórco i dopiero coś pisz...
    Choć w sumie do kabaretu byś się nadawał z tymi teoriami:)))))))))

    Przemek
    ps
    A wiesz, że niektóre organizmy nie potrzebują producentów nasienia...