  • 21. Data: 2006-10-02 00:22:52
    Temat: Re: Windows XP HOME w firmie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t wrote:

    > System Dwustronnej Wymiany Informacji :)
    > Takie nowe dziadostwo

    Aha... Jakby nie mogli, patałachy, przy okazji zrobić wersji dla innych
    systemów...

    Swoją drogą to może by poszczuć CBA na ZUS? ;->

    W końcu skoro państwowa instytucja ewidentnie usiłuje zmusić obywateli
    do kupowania "jedynie słusznego systemu" pewnej znanej firmy, to musieli
    za to niezłą kasę wziąć... Bo jak zrobili to za frajer, to są z nich
    jeszcze gorsze patałachy, niż z wysokości przreciętnych emerytur
    "szarych obywateli" wynika...

  • 22. Data: 2006-10-02 06:34:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał

    > nie sugeruj sie nazwa, home nie oznacza "do uzytku tylko w domu", tak
    jak
    > wersja profesionalna nigdy nie widziala profesionalisty

    Sugerujesz, że Windows można używać w pokoju bez okien?
    ;)

  • 23. Data: 2006-10-02 06:40:59
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 02 Oct 2006 01:44:32 +0200, t napisał(a):

    > Możesz go też wnieść do firmowych środków trwałych i amortyzować,
    > archiwum na .podatki ma sporo info na ten temat.

    Dodatkowo może też inwestować w ów komputer, odpisując sobie vat od
    zakupionych części i zwiększać wartość amortyzacji na komputer.
    Prawda, że warto ? :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 24. Data: 2006-10-02 06:53:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 01 Oct 2006 21:24:10 +0200,
    Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:

    > a jak bedzie chcial zagrac w gta SA ? w czasie przerwy . Co mu wtedy
    > doradzisz? Kupno komercyjnej wersji wie drozszej od windowsa?

    A jak będzie chciał kosić komputerem trawę jeszcze?

    > Czy marnowanie kilka dni tygodni na skonfigurowanie dziadostwa?

    Mądremu starczą dwa słowa, głupiemu i referat za mało, jak powiedział
    Sofronow.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:52:40 user up 11117 days, 20:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Everyone has a right to be stupid. Some just abuse the priviledge.

  • 25. Data: 2006-10-02 11:39:25
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jak nie będzie chciał? A za to będzie chciał mieć wysokie
    > bezpieczeństwo, stabilność oraz separację zadań i użytkowników?

    Eee... nie przesadzaj... Win z serii 9x i dosopochodne byly kiszka, to
    fakt. Jednak linia NT jest bardzo stabilna i zapewnia bardzo wysokie
    bezpieczenstwo. XP troche cofnelo sie w rozwoju bo polaczyli linie NT z
    linia dosopochodna. Problem jest tylko taki, ze jak ktos jest noga to i
    na linuksie nie bedzie bezpieczny...

    Ale to chyba NTG i OT kompletny...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 26. Data: 2006-10-02 13:37:41
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Sun, 01 Oct 2006 21:24:10 +0200,
    > Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:

    > A jak będzie chciał kosić komputerem trawę jeszcze?

    widzisz problem w tym ze grywaniena kompie to jest normalna czynnosc
    koszenie trawy raczej nie chyba ze u Ciebie

    P.

  • 27. Data: 2006-10-02 13:38:27
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Do opisanego zastosowania linux lepszy, drogi agencie M$...

    nie jestem agentem M$ uzywam od kilku lat XP i NIGDY mi sie nie zawiesil
    w przeciwienstwie do kilku linuxow.

    P.

  • 28. Data: 2006-10-02 14:20:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Eee... nie przesadzaj... Win z serii 9x i dosopochodne byly kiszka, to
    > fakt. Jednak linia NT jest bardzo stabilna i zapewnia bardzo wysokie

    Polemizowałbym. Niemniej jednak "linia NT" ma właśnie przez to
    "zwiększone bezpieczeństwo" problemy z grami, a do tego właśnie się
    Przemuś wingrozy domagał.

  • 29. Data: 2006-10-02 14:21:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > nie jestem agentem M$

    Zaprzeczaj dalej ;->

    > uzywam od kilku lat XP i NIGDY mi sie nie zawiesil

    Bujaj dalej ;->

    > w przeciwienstwie do kilku linuxow.

    Jak coś spartoliłeś i jeszcze pracowałeś jako root (czego się nie robi).

  • 30. Data: 2006-10-02 15:23:04
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bujaj dalej ;->

    z twoich posow moge jedynie wywnioskowac ze masz jaka sfobie na punkcje
    windowsa a takze to nze nigdy ni ekorzystales z xp. Nie pisalbys takich
    bzdur.

    > Jak coś spartoliłeś i jeszcze pracowałeś jako root (czego się nie robi).

    nie pracuje jako root, i bynajmniej nie nalezy do osob ktore maja
    problem z opdaleniem "worda".