  • 1. Data: 2006-10-01 12:50:54
    Temat: Mieszkanie komunalne i meldunek
    Od: "sgt_snake" <j...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie czy jest mozliwe przeniesienie tytulu glownego najemcy na
    osobe zameldowana w mieszkaniu od 20 lat?
    Obecny glowny najemca jest nieobecny od 25 lat i nie ma z nim kontaktu.
    Czy istnieje ryzyko, iz urzad gminy wypowie najem i nakarze wyprowadzke
    osobom zameldowanym w tym lokalu?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-10-01 14:19:09
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne i meldunek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sgt_snake wrote:

    > Obecny glowny najemca jest nieobecny od 25 lat i nie ma z nim kontaktu.
    > Czy istnieje ryzyko, iz urzad gminy wypowie najem i nakarze wyprowadzke
    > osobom zameldowanym w tym lokalu?

    "Nakarze"? Nie jest to możliwe. Może ewentualnie nakazać, ale to już
    inne słowo ;->

  • 3. Data: 2006-10-01 15:44:22
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Może ewentualnie nakazać,

    Moze sobie nakazac , ale nadaj tylko moze.

    --

    j...@p...pl
    gg:207344.

  • 4. Data: 2006-10-01 15:49:11