  • 51. Data: 2010-03-07 12:12:22
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 14:41:33 +0100, Nostradamus powiedział:

    > Otarcie zderzaka zaparkowanego auta nie stanowi dla nikogo realnego
    > zagrożenia, a takowe musi zaistnieć aby wyczerpać znamiona art.86 KW.
    > Bez możliwości udowodnienia umyślnego uszkodzenia mienia też umorzą.
    [...]
    > Bez KW nikogo nie ukarasz, a PoRD to sobie może.....(niestety).

    Sorki, pytanie: Czy nam zależy na ukaraniu, czy na zwrocie kosztów naprawy
    zderzaka?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 52. Data: 2010-03-15 09:45:33
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Ostatnio na parkingu ktos walnal mi w auto i uciekl. Swiadek spisal numery
    > samochodu, ale nie widzial dokladnie kierowcy. Policja odnalazla auto i
    > wlasciciela ale sie nie przyznaje i "nie wie" kto prowadzil. Znajac zycie
    > policja umorzy sprawe. Co bede mogl dalej z tym robic ?

    Ciag dalszy : podobno zostaloy zabezpieczone salby na aucie sprawcy i jest
    potwierdzenie zdazenia. Mam wiec spora szanse na skorzystanie z OC.
    Sprawa sie przy okazji skomplikowala, bo przyznal sie gosciu totalnie
    pijany. Teraz mowie, ze kogos kryl. Ogolnie wszystko idzie w przestepstwo a
    nie wykroczenie juz.

    Fantom

  • 53. Data: 2010-03-24 15:50:59
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości

    >Ogolnie wszystko idzie w przestepstwo a nie wykroczenie juz.

    Taaa. A świstak.......

  • 54. Data: 2010-03-28 16:31:12
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Taaa. A świstak.......

    Nie rozumiem ?!?

    Fantom

  • 55. Data: 2010-03-29 17:16:25
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Nie rozumiem ?!?

    Nie moja wina. Jak się bierzesz za pisanie to poczytaj o różnicy między
    przestępstwem a wykroczeniem/

  • 56. Data: 2010-03-29 19:30:43
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Nie moja wina. Jak się bierzesz za pisanie to poczytaj o różnicy między
    > przestępstwem a wykroczeniem/

    No nie znam sie na tym na tyle, ale powiedzial mi to policjant i dla mnie to
    logiczne. Jezeli kierujacy byl pod wplywem alkoholu to popelnil
    przestepstwo, wiec gdzie problem ??

    Fantom

  • 57. Data: 2010-03-30 08:48:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Mar 2010 21:30:43 +0200,
    Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> screamed:

    > No nie znam sie na tym na tyle, ale powiedzial mi to policjant i dla mnie to
    > logiczne. Jezeli kierujacy byl pod wplywem alkoholu to popelnil
    > przestepstwo, wiec gdzie problem ??

    A przestępstwem jest jazda pod wpływem czy zarysowanie samochodu?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 10:47:38 user up 12392 days, 22:42, 1 user, load average: 0.01, 0.28, 0.45 ]

    I'm so far behind I think I'm first.

  • 58. Data: 2010-03-30 13:24:23
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhr3emb.au1.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > A przestępstwem jest jazda pod wpływem czy zarysowanie samochodu?

    A o tym jak miałby ktoś udowodnić promile po upływie kilku dni już nie
    pomyślał.

  • 59. Data: 2010-03-31 07:49:49
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > A przestępstwem jest jazda pod wpływem czy zarysowanie samochodu?

    Jazda pod wplywem. Jak juz pisalem wczesnie, "moj" temat jakby juz
    zmakniety - czekam tylko na potwierdzenie od policji aby zglosic sprawe z
    OC sprawcy.

    Fantom

  • 60. Data: 2010-03-31 07:50:30
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > A o tym jak miałby ktoś udowodnić promile po upływie kilku dni już nie
    > pomyślał.

    Nie bylo potrzeby. Policja byla u wlasciciela auta moze z 2 godziny po
    zarysowaniu

    Fantom