  • 31. Data: 2008-03-12 10:48:16
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości news:fr7ljj$1ba$1@news.wp.pl...

    > Na komórki?
    > W Polsce niestety nie ma jak na razie takiej mozliwości.

    Jak się pokombinuje, to i możliwość się znajdzie (patrz moja
    odpowiedź na inny post w tej gałęzi wątku).

    Piotr

  • 32. Data: 2008-03-12 10:52:56
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ta usługa jest płatna? Skąd można wziąć te kody?

    W TPSA i w Sferii jest bezpłatna. Najpierw trzeba zamówić pod 9393
    (TPSA) lub pod 5555 (Sferia), a później można sterować kodem.
    Tyle że na BlueLine czasem nie wiedzą, o co w ogóle chodzi. :-)

    A kod - nie pamiętam teraz, poszukaj w google pod hasłem ACR
    albo "blokada połączeń anonimowych".

    Piotr

  • 33. Data: 2008-03-12 11:01:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > a także z numerów niewyświetlających się
    > z przyczyn technicznych. A te odbieram.

    Jak to odróżniasz czy brak prezentacji numeru jest celowy?

  • 34. Data: 2008-03-12 11:14:12
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Jak to odróżniasz czy brak prezentacji numeru jest celowy?

    Ja nie odróżniam, centrala odróżnia. Tzn. na komórce
    "odrzucam" wszystkie połączenia bez prezentacji numeru,
    ale jeżeli numer się nie wyświetla z przyczyn technicznych,
    to domowy telefon dzwoni. Tyle że teraz to już praktycznie
    nie ma takich połączeń.

    Piotr

  • 35. Data: 2008-03-12 11:18:00
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Ja nie odróżniam, centrala odróżnia. Tzn. na komórce
    > "odrzucam" wszystkie połączenia bez prezentacji numeru,
    > ale jeżeli numer się nie wyświetla z przyczyn technicznych,
    > to domowy telefon dzwoni.

    Mi na komórce co jakiś czas numery wyświetlaja się jako "prywatny" pomimo
    tego, że nie sa zastrzeżone i innym razem pokazują się normalnie. Co wtedy
    na to Ty i Twoja centrala by zrobiła?

  • 36. Data: 2008-03-12 11:24:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Mi na komórce co jakiś czas numery wyświetlaja się jako "prywatny" pomimo
    > tego, że nie sa zastrzeżone i innym razem pokazują się normalnie. Co wtedy
    > na to Ty i Twoja centrala by zrobiła?

    Odrzuciłbym, a centrala zapodałaby stosowny komunikat.
    "Trudno" się mówi.
    Często tak się dzieje (a przynajmniej kiedyś tak się działo),
    jak ktoś dzwoni przez Tele2.

    Piotr

  • 37. Data: 2008-03-12 12:12:29
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon "zastrzezony".
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    BTW niektóre firmy dzwonią z "zastrzeżonych", bo tak.
    Przykładowo Link 4.
    Kompletnie tego elementu polityki firm nie rozumiem - nie dodzwonią się do niemałej
    liczby świadomych klientów.

    Policja to akurat chyba nie dzwoni z zastrzeżonych, w W-wie numery MSWiA zaczynają
    się od (022) 6xx i bywają łatwo
    mylone z komórkowymi 0-6xx.
    JaC
    PS. Pisząc tutaj "zastrzeżony" mam na mysli usługę 'brak prezentacji numeru
    dzwoniacego'.

    -----

  • 38. Data: 2008-03-12 12:15:14
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <fr8c9s$l2a$3@inews.gazeta.pl>,
    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> wrote:

    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niech zgadnę - osoba dzwoniąca korzystała z usług Tele2? :)

    Są jeszcze stare cnetrale. TPSA, jak najbardziej - tyle że wówczas numer
    zawsze jest "prywatny", a nie raz tak, raz inaczej.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 39. Data: 2008-03-12 12:44:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Kompletnie tego elementu polityki firm nie rozumiem - nie dodzwonią się do
    > niemałej >liczby świadomych klientów.

    Może nie zależy im na "szemranych" klientach bojących się odebrać telefon.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 40. Data: 2008-03-12 13:08:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Oczywiście Ty najpierw wpuszczasz ludzi do domu, a dopiero potem pytasz, kim są?
    Czy raczej jesteś "szemranym" prorokiem bojącym się pokazać swojego numeru?
    JaC

    -----