  • 51. Data: 2008-03-13 10:26:25
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <s...@b...pl>,
    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote:

    > Gdzieś jeszcze są analogowe? Nie śledzę pilnie tematu, ale plan wymiany
    > central już się powinien dawno skończyć...

    Sądząc po tym, że telefon rodziców (TPSA) nadal nie ujawnia numeru, to
    się nie skończył :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 52. Data: 2008-03-13 10:31:17
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Jarek Spirydowicz wrote:

    > Sądząc po tym, że telefon rodziców (TPSA) nadal nie ujawnia numeru, to
    > się nie skończył :)

    Starsze PCM-ki skutecznie wycinają clipa.

    --
    jid: live_evil[]jabber.ru

  • 53. Data: 2008-03-13 12:03:19
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "live_evil" <u...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Starsze PCM-ki skutecznie wycinają clipa.

    U abonenta B. A tu mamy do czynienia z sytuacją, że nie prezentuje się
    numer abonenta A.

    Piotr

  • 54. Data: 2008-03-16 20:41:25
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > In the darkest hour on Wed, 12 Mar 2008 11:46:16 +0100,
    > PiotRek <b...@g...pl.invalid> screamed:
    >
    > Ale da się to zrealizować za pomocą telefonu - z Symbianem lub Win.

    Ale chyba trochę inaczej to wygląda? Tzn. na pewno żaden Symbian
    nie spowoduje, że osoba dzwoniąca z tzw. zastrzeżonego numeru
    otrzyma bezpłatny komunikat o odrzuceniu połączenia.

    Piotr