    From: <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do Sądu
    Date: 16 Jan 2002 10:58:07 +0100

    > Użytkownik <b...@p...onet.pl:

    > ???
    > Przysługuje zwrot kosztów przejazdu najtańszym środkiem transportu
    > komunikacji publicznej, w wypadku utraty zarobków przysługuje ich zwrot za
    > dany dzień pobytu na potrzeby procesu - utrata zarobku i jego wysokość musi
    > wynikać z zaświadczenia pracodawcy przedłożonego w dniu procesu.
    >
    > Wiktor

    A w przypadku wezwania do urzędu skarbowego - czy też przysługuje zwrot utraty
    wynagrodzenia i jak w tym momencie określić utratę wynagrodzenia osoby
    prowadzącej własną działalność.
    Przepraszam, ale nie przypominam sobie, że gdzieś w ustawach stoi, że trzeba
    mieć zaświadczenie od pracodawcy - możesz poinformować gdzie? Ja to zawsze
    rozumiałem na zasadzie "ryczałtu".