  • Data: 2018-01-19 12:09:47
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-19 o 11:49, Michał Jankowski pisze:

    > No a teraz jest tak samo, jeśli nie odbierze pod adresem zameldowania.
    > Nie widzę wielkiej różnicy.

    Różnica jest taka, że zameldowanie wymaga czasami dokumentów, którymi
    meldujący się może nie dysponować (np. umową, albo poświadczeniem
    zamieszkiwania przez właściciela), przez co nie może on dopełnić
    obowiązku meldunkowego (wiem, istnieje możliwość zameldowania się w
    drodze decyzji administracyjnej, nie każdy jednak to wie, poza tym trwa
    to długie miesiące, a w tym czasie posiada się nieakualny adres
    zameldowania).

    --
    Liwiusz