    From: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Date: 5 Sep 2003 18:52:31 GMT

    On Pt 05 wrz 2003 08:57:04a "Alek" <a...@p...onet.pl> wrote in
    news:bj9c7b$97h$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Nie widzałem całości, ale i tak jestem w szoku.

    Ja jestem w szoku, ze tylu ludzi podnieca sie jakims kretynskim programem
    komercyjnej TV, ktorego wartosc jest mniej wiecej taka jak "Zycia na
    goraco" czy innych szmatlawcow. Pokazali jakies zadupiaste technikum dla
    patologicznej mlodiezy i teraz cala Polska sie podnieca, jaka to mlodziez
    zla, upadek obyczjow i wogole koniec swiata. Ile warta jest praca naszych
    dziennikarzy swietnie pokazano dzis w dzienniku na TVP, kiedy przy okazji
    puscili kawalek filmu z komentarzem typu "wandale kopia przypadkowego
    przechodnia". Kto widzial ten film w calosci pewnie zauwazyl, ze nie byl
    on wcale "przypadkowy" tylko jakis znajomek tych dresow. Ale coz, media i
    politycy maja o czym gadac, ktos zarobi a za tydzien i tak wszystko sie
    rozejdzie po kosciach.

    [=] http://resnick.da.ru <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
    [=] e-mail: a...@d...pl <=> GG: 174363 [=]