  • Data: 2023-09-17 00:17:03
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2023 o 12:17, Kviat pisze:
    > Aaaa... no skoro osoba chciała, to wszystko w porządku.
    > Tylko dlaczego pod płaszczykiem filmowców, skoro legalnie?

    A osoby te wiedziały, że za udzieleniem ich wiz stały jakieś nielegalne
    kroki? Po prostu pytam, bo nie chce mi się tego analizować, a wyglądasz
    na osobę zaangażowaną w rozwikłaniu tego zagadnienia.

    Tak, czy siak trzeba trochę rozróżnić osobę próbującą wedrzeć się przez
    płot do Twojego ogródka od osoby, która może i podstępem, ale jednak
    lobbuje za tym, byś ją zaprosił.

    --
    (~) Robert Tomasik