  • Data: 2023-12-21 14:06:36
    Temat: Re: Wąsik i kamiński
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Dec 2023 19:52:20 +0100, Shrek wrote:
    > Dwa sepece od służb zostały skaznane tym rzem prawomocnym wyrokiem na
    > celę (bez zawieszenia).

    A propos - jak ktos znajdzie nowe uzasadnienie, to niech sie pochwali,
    a i starym bym nie pogardził.
    Bo cos mi się wydaje, że sąd grubo przesadził, ale moze im się po
    prostu należało.

    > Było pewną zagadką co zrobi p.o.rezydent - albo podpisze nowe
    > ułaskawienie, albo (co wybrał) twierdzi, że stare obowiązuje.
    >
    > I co teraz - dla wąsika i kamińskiego lepiej by było jakby prezydent
    > proforma podpisał nowe "żeby się znów wymiar sprawiedliwości nie musiał
    > kłopotać". Ale wybrał wersję "ja się nie myliłem, powiedziałem
    > (podpisałem) swoje lata temu, bujajcie się". No i co teraz zrobić z
    > prawomocnym wyrokiem - do pierdla chyba;)

    No wlasnie. Stare ułaskawienie jest do jakiegoś wyroku, teraz mamy
    nowy. Chyba bezpieczniej byłoby nowe, choc chyba ich nie ruszy ...
    no ale kto ma ruszyć - pójdzie chyba przez sekretariat sądu,
    jak nikt nie wpisze ułaskawienia, to jeszcze przyjdzie wezwanie do
    stawienia się.
    Czy to jednak kontynuacja starego postępowania ... więc ułaskawienie
    jakby w mocy ...

    Przy okazji którys z nich powiedział, ze prezydent im zatarł wyrok ...
    może tak?
    Czy stary nie był prawomocny, ale termin zatarcia i tak upłynął.

    A nowy wyrok?

    J.