  • Data: 2023-12-21 20:19:20
    Temat: Re: Wąsik i kamiński
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2023 o 20:04, J.F pisze:

    > Kasacja?
    > Bo ten wyrok podobno "prawomocny", a kasacja nie wstrzymuje wykonania
    > kary (?) ...

    No z tego co mi wiadomo kasacja nie wstrzymuje wykonania wyroku.

    > Ale list do Marszałka moze wysłać Sąd Apelacyjny, który wydał wyrok.

    Ministerstwo sprawiedliwości wysłało.
    > Ogolnie wydaje mi się, ze chęci politycznej na ich wsadzenie nie ma,
    > tzn nie za to, no ale Dura lex etc :-)

    Myślę, że jest. No ale jeszcze po drodze jest p.o.rezydent, który siedzi
    teraz zapędzony w rog i nie wie co w sumie zrobić - patrzeć jak jego
    usłaskawienie ma wartość papieru toaletowego i w telewizji pokazują jak
    jego podpis jest deptany, albo pójść i powiedzieć "a chuj wam w dupę,
    podpiszę jeszcze raz" ale wtedy zostanie to pokazane jako przyznanie się
    do błedu za pierwszym razem. Gdzie się nie odwrócić duda z tyłu;) I ta
    część teatrzyku jest w sumie bardziej oczekiwana przez polityków niż
    wąsik i kamiński za kratami (choć elektorat chciałby inaczej).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!