  • Data: 2023-12-21 11:13:41
    Temat: Re: Wąsik i kamiński
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Dec 2023 22:49:53 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Tak na marginesie bo mi umknęło... co to się stało że rzecz nagle teraz
    > się realizuje? Przerwa pomiędzy kadnecjami sejmu z nieciągłością
    > imunitetów, pozbawienie immunitetu czy jeszcze coś innego?

    "Sprawa wróciła na wokandę po ponad ośmiu latach w związku z czerwcowym
    orzeczeniem Sądu Najwyższego. Na początku czerwca br. SN w Izbie Karnej
    uchylił umorzenie sprawy b. szefów CBA dokonane jeszcze w marcu 2016 r.
    przez Sąd Okręgowy w Warszawie w związku z zastosowanym przez prezydenta
    Andrzeja Dudę prawem łaski wobec nieprawomocnie skazanych b. szefów CBA i
    przekazał sprawę SO do ponownego rozpoznania."

    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /9386192,kaminski-i-wasik-prawomocnie-skazani-za-afe
    re-gruntowa.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek