  • Data: 2023-12-22 18:01:55
    Temat: Re: Wąsik i kamiński
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Dec 2023 11:43:45 +0100, Olin wrote:

    > Generalnie nie jestem w temacie, ale Mniej niż Zero zrobił jakieś zmiany w
    > prawie i skazanego nie wzywa się do odbycia kary z więźniu, tylko można go
    > zwinąć w dowolnym momencie.
    > Kamiński i Wąsik powinni mieć przy sobie szczoteczki do zębów, chyba że nie
    > używają.

    Giertych ponoc domaga sie ich osadzenia,
    na co mu (i kazdemu) pozwala przepis, który PiS wprowadził.

    Hołownia jak sie okazuje nie czekał, tylko już mandat zakończył,
    ale mogą sie odwołać do SN.

    Tylko podobno sie pomylił w dacie wyroku
    https://www.fakt.pl/pieniadze/wasik-i-kaminski-ocala
    -mandaty-marszalek-sie-pomylil-we-wniosku/844thsb

    co otwiera kolejne dni :-)

    A na koniec ... odbedzie sie uroczyste pożegnanie obu, gdzie pół sali
    pokaże im Kozakiewicza gest? :-)

    J.