  • 11. Data: 2006-09-20 09:04:54
    Temat: Re: WEZWANIE - co robić?!
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@w...com> napisał w wiadomości
    news:eeqt92$77l$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chyba "będą ginąć"...

    Dlatego będzie potrzeba dużo poborowych.
    No ale założenie sztabu jest, że "będą zabijać" - tego że będą ginąć na
    razie się nie mówi bo po co robić sobie złą reklamę w mediach...

    --
    pozdr
    P.

  • 12. Data: 2006-09-20 10:10:56
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 10:14:24 +0200, Sebcio napisał/napisała:
    > A gdzie jest napisane, że on teraz skończył te 28 lat ? A może w
    > minionych latach ? Ja miałem analogiczną sytuację - w myśl starych
    > przepisów podcas sylwestrowej nocy balowałem podwójnie - żegnając stary
    > rok i radując się z "przeniesienia do rezerwy z końcem roku, w którym
    > poborowy kończy 28 rok życia".

    Fakt, moglem podac czas,miejsce, godzine i date :>

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 13. Data: 2006-09-20 11:38:13
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    gg napisał(a):
    > Potrzeba
    > będzie młodych chłopców

    sorki, ale chyba nie kumam. Sa takze starzy chlopcy???

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 14. Data: 2006-09-20 16:16:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bungo wrote:

    > sorki, ale chyba nie kumam. Sa takze starzy chlopcy???

    Dla trepów? Tak :)