  • 1. Data: 2006-09-19 09:03:05
    Temat: Zmiana siedziby firmy, a rozwiazanie umowy o prace
    Od: j...@g...com

    Witam,
    Firma w ktorej pracuje od 4 lat zmienila siedzibe, wobec czego bardzo
    pogorszyl sie moj dojazd do niej - zastanawiam sie wiec nad
    rozwiazaniem umowy o prace bez okresu wypowiedzenia - czy jest to
    wystarczajacy powod, zeby cos takiego jak rozwiazanie za porozumieniem
    stron ze skutkiem natychmiastowym moglo miec miejsce? Okresla to jakos
    kodeks pracy czy tez zmuszony jestem pracowac w niej mimo wszystkich
    niedogodnosci przez okres wypowiedzenia?

    Pozdr,
    Adr

  • 2. Data: 2006-09-19 09:20:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

> [...]
    > wystarczajacy powod, zeby cos takiego jak rozwiazanie za porozumieniem
    > stron ze skutkiem natychmiastowym moglo miec miejsce?

    a czy w zwiazku z tym zmienily sie dane adresowe firmy a co za tym idzie
    podpisywane byly lub beda nowe umowy o prace?
    jesli tak, i jeszcze nie podpisales tej umowy, to mozesz jej nie
    podpisywac, a co za tym idzie nie zgodzic sie z nowymi warunkami pracy i
    bedzie to rozwiazane stosunku pracy z winy pracodawcy ze wszystkimi tego
    konsekwencjami, wtedy mozesz negocjowac

  • 3. Data: 2006-09-19 10:29:51
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-09-19 11:20 użytkownik szerszen napisał :
> [...]
    > podpisywac, a co za tym idzie nie zgodzic sie z nowymi warunkami pracy i
    > bedzie to rozwiazane stosunku pracy z winy pracodawcy ze wszystkimi tego

    A czy w przypadku gdy zmieni się regulamin pracy i pracownik go nie
    podpisze to wtedy też nastąpi rozwiązanie stosunku pracy z winy
    pracodawcy? Jakie są tego konsekwencje?

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 4. Data: 2006-09-19 10:59:02
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > wystarczajacy powod, zeby cos takiego jak rozwiazanie za porozumieniem
    > stron ze skutkiem natychmiastowym moglo miec miejsce?

    Za porozumieniem stron to mozesz rozwiazac umowe jak tylko chcesz. Przeciez
    obie strony na to sie zgadzaja.
    pozdrawiam,
    marp

  • 5. Data: 2006-09-19 11:16:10
    Od: j...@g...com

    MarP wrote:

    > Za porozumieniem stron to mozesz rozwiazac umowe jak tylko chcesz. Przeciez
    > obie strony na to sie zgadzaja.
    > pozdrawiam,
    > marp

    Tego porozumienia stron jeszcze nie ma (dopiero planuje porozmawiac o
    tym, wczesniej chce sie tutaj wywiedziec) - to ja bym chcial takiego
    zakonczenia po tym jak czas dojazdu wydluzyl sie trzykrotnie, ale szef
    sie nie zgodzi jesli nie bede mial odpowiednich argumentow.

    Pozdr,
    Adr