  • 1. Data: 2009-05-27 05:59:53
    Temat: W trakcie wypowiedzenia umowy o pracę...
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Czy będąc w trakcie wypowiedzenia umowy o pracę przez pracodawcę
    skutkującego na ostatni dzień czerwca mozna:
    1. wziąć cały miesiąc urlopu (21 dni roboczych w czerwcu)?
    2. w trakcie urlopu (jak długi by nie był) podjąć pracę w innym miejscu
    - w najbardziej optymistycznej wersji przez miesiąc na 2 pełnych etatach
    :)?

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 2. Data: 2009-05-27 06:16:57
    Temat: Re: W trakcie wypowiedzenia umowy o pracę...
    Od: spp <s...@o...pl>

    AdamS pisze:
> [...]
    > 2. w trakcie urlopu (jak długi by nie był) podjąć pracę w innym miejscu
    > - w najbardziej optymistycznej wersji przez miesiąc na 2 pełnych etatach

    Ale w starej pracy nie otrzymasz pełnego urlopu tylko połowę -
    proporcjonalnie do czasu pracy w roku kalendarzowym.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-05-27 07:05:51
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "AdamS" <a...@c...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Czy będąc w trakcie wypowiedzenia umowy o pracę przez pracodawcę
    > skutkującego na ostatni dzień czerwca mozna:
    > 1. wziąć cały miesiąc urlopu (21 dni roboczych w czerwcu)?

    Jedynie część urlopu, która przysługuje Ci do 30/06/2009.
    I pod warunkiem, że pracodawca wyrazi zgodę.

    > 2. w trakcie urlopu (jak długi by nie był) podjąć pracę w innym miejscu
    > - w najbardziej optymistycznej wersji przez miesiąc na 2 pełnych etatach
    > :)?

    Teoretycznie możliwe (nie wiem, czy dozwolone z punktu widzenia prawa), w
    praktyce dość ryzykowne, gdy pierwszy pracodawca np. odwoła Cię z urlopu z
    jakiegoś ważnego powodu.

  • 4. Data: 2009-05-27 07:48:49
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Baloo pisze:

> [...]
    >
    > Teoretycznie możliwe (nie wiem, czy dozwolone z punktu widzenia prawa),
    > w praktyce dość ryzykowne, gdy pierwszy pracodawca np. odwoła Cię z
    A co jak nie wyrazi zgody, powinien zapłacić ekwiwalent?

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 5. Data: 2009-05-27 08:11:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    Waldemar Fraś pisze:

    > A co jak nie wyrazi zgody, powinien zapłacić ekwiwalent?

    Tak, za swoją część.

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-05-27 08:15:11
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Waldemar Fraś" <w...@n...ekrakow.net> napisał w
    wiadomości news:gvir91$dp0

    > A co jak nie wyrazi zgody, powinien zapłacić ekwiwalent?

    Tak. Za niewykorzystany w tej sytuacji urlop wypłaca się ekwiwalent.

  • 7. Data: 2009-05-27 08:57:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 09:05:51 +0200, Baloo napisał(a):

    > Teoretycznie możliwe (nie wiem, czy dozwolone z punktu widzenia prawa),

    A jakie widzisz przeciwwskazania pracy na kilku etatach?

    > w praktyce dość ryzykowne,

    Absolutnie nie widzę tutaj ryzyka.

    > gdy pierwszy pracodawca np. odwoła Cię z urlopu z jakiegoś ważnego powodu.

    Odwołać może próbować - tylko jak mnie poinformuje o tym w sposób
    skuteczny? Nie ma możliwości :)
    Chyba że urlopowicz jest nie rozgarnięty to pracodawcy może się udać ;)

  • 8. Data: 2009-05-27 09:58:37
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 08:16:57 +0200, spp napisał(a):

    > Ale w starej pracy nie otrzymasz pełnego urlopu tylko połowę -
    > proporcjonalnie do czasu pracy w roku kalendarzowym.

    A co w takiej sytuacji: pracownik zaplanował urlop np na luty i
    wykorzystał w całości a w maju dostał miesięczne wypowiedzenie - jest
    winien pracodawcy połowę urlopu? :)

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 9. Data: 2009-05-27 10:00:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    AdamS pisze:

    > A co w takiej sytuacji: pracownik zaplanował urlop np na luty i
    > wykorzystał w całości a w maju dostał miesięczne wypowiedzenie - jest
    > winien pracodawcy połowę urlopu? :)

    Nie. Urlop w pełnym wymiarze można wziąć już 2 styczna i od lutego nie
    pracować. :)

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-05-27 10:30:04
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 11:58:37 +0200, AdamS napisał(a):

    > A co w takiej sytuacji: pracownik zaplanował urlop np na luty i
    > wykorzystał w całości a w maju dostał miesięczne wypowiedzenie - jest
    > winien pracodawcy połowę urlopu? :)

    Na świadectwie pracy będzie miał wpis ile wykorzystał przysługującego mu
    urlopu w roku. Nic się nie zwraca. Po prostu w ewentualnie 'nowej pracy"
    nie będzie miał prawa do 'nabywania urlopu" w tym okresie do końca roku.