  • 1. Data: 2008-04-03 10:51:04
    Temat: Re: W podobno katolickim kraju wiezień umarł z głodu.
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "konserwator" <r...@a...se> napisał w wiadomości
    news:ft2cdi$se9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja bym nie dopuscil - gdybym wiedzial o tym wiezniu. Pan Cwiakalski byc moze
    > nie wiedzial ale z racji nadzoru odpowiada za te smierc a z racji nadzoru
    > nad Cwiakalskim odpowiada Donald Cudotworca...

    A więc odpowiadają za to wszyscy którzy wybrali Cwiakalskiego i Tuska
    lub zrobili za mało by ich nie wybrano...więc i wyborcy innych nacji.

    Teraz już wiesz [i ja] co się powszechnie w więzieniach i sądach dzieje.
    Więc zróbmy REALNIE wszystko [a nie tylko gadajmy o robieniu tego]
    żeby się coś podobnego nie powtórzyło...

  • 2. Data: 2008-04-03 12:27:40
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Teraz już wiesz [i ja] co się powszechnie w więzieniach i sądach dzieje.
    > Więc zróbmy REALNIE wszystko [a nie tylko gadajmy o robieniu tego]
    > żeby się coś podobnego nie powtórzyło...

    taa my sobie tu możemy porozmawiać, ale gdyby go wypuścili do prawdziwego
    szpitala wcześniej, to by był wrzask np. w pewnym radiu że Ćwiąkalski
    wypuszcza bandydtów wystarczy nie jeść i bandyta sobie wychodzi heh..
    Problem jest bardziej w społeczeństwie niż w więzieniach, sądach itp. Bez
    tego nic nie da się dalej robić a idol Ziobro przecież a nie kto inny
    powiedział, że czas skończyć z "dywagacjami i demagogiami o
    resocjalizacji";))) No i niestety tacy ludzie w naszym kraju są idolami
    politycznymi. Chleb, woda i kamieniołomy przecież powinna tym ludziom
    wystarczyć;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2008-04-03 19:52:26
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > resocjalizacji";))) No i niestety tacy ludzie w naszym kraju są idolami
    > politycznymi. Chleb, woda i kamieniołomy przecież powinna tym ludziom

    No i dlaczego nie wystarczają?!? ;)

  • 4. Data: 2008-04-03 20:23:12
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > No i dlaczego nie wystarczają?!? ;)

    no, by wystarczyły ..tylko tych kamieniołomów brakuje;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2008-04-03 20:48:14
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no, by wystarczyły ..tylko tych kamieniołomów brakuje;)

    No to do kopalń ich!
    A jak zabraknie tych wegla kamiennego to do brunatnego.
    A potem do kopalń siarki...i uranu...za Ural. ;)

  • 6. Data: 2008-04-04 12:11:46
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]

    > tego nic nie da się dalej robić a idol Ziobro przecież a nie kto inny
    > powiedział, że czas skończyć z "dywagacjami i demagogiami o

    No a teraz serio: wierzysz w realną resocjalizację przestępców ?

    >Chleb, woda i kamieniołomy przecież powinna tym ludziom
    > wystarczyć;)

    Po co kamieniołomy?? Są autostrady do zrobienia.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2008-04-04 15:34:42
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > No a teraz serio: wierzysz w realną resocjalizację przestępców ?

    Oczywiście, że tak.. Do tego muszą być warunki pewnie trudne do osiągnięcia
    jeszcze w naszym kraju. Skazany po odbyciu kary nie ma żadnych możliwości,
    żadnej alternatywy, wraca do środowiska i robi często to samo. Takie
    alternatywy są możliwe do storzenia ale właściwie to ja nie bardzo mam tu
    coś do powiedzenia - nie dla mnie temat, pytanie raczej do specjalistów
    jakim np. niedoszły prokurator Ziobro bez wątpienia nie jest i nigdy również
    nie będzie.
    Jednak wypowiadanie się na temat resocjalizacji w naszym kraju to jest tak
    jakbym miał się wypowiadać na temat polskich ekspedycji kosmicznych, których
    także nie ma. Nie wiem też jak można przełożyć choćby osiągnięcia
    skandynawskie na nasze społeczeństwo więc nie kontynuuję tematu po tym
    poście.
    Przypomniałem sobie, że Ziobro miał pomysł (nie znam szczegółów) ale
    chodziło o płacenie przez więźniów za pobyt w zakładzie karnym, co przecież
    przekłada się w jakimś stopniu na konieczność popełnienia przestępstwa po
    opuszczeniu zakładu przez osobnika ze względu na brak innej perspektywy
    zapłaty za pobyt. Rozwiązaniem jest np. nacisk na załatwienie pracy choćby
    przy tych autostradach takiemu człowiekowi bez perspektyw a nie zostawianie
    go w jeszcze gorszej sytuacji niż przed zamknięciem. Faktycznie lepszym
    wyjściem dla społeczeństwa by było gazowanie wszystkich skazanych jak leci
    niż kontynuowanie toku rozumowania aplikanta prokuratorskiego Ziobry;)
    Dążenie tego dziwnego człowieka do systemu więziennego absolutnie
    degenerującego, wręcz zbliżonego do USA, to jest katastrofa dla całego
    społeczeństwa, mamy jednak bliżej do europy a nawet skandynawii.

    > Po co kamieniołomy?? Są autostrady do zrobienia.

    gdzieś kiedyś czytałem coś o pracy przy drogach więźniów chyba na śląsku czy
    w małopolsce;) Zresztą z tego co słyszałem to więźniowie chętnie podejmują
    pracę a szczególnie chętnie poza terenem zakładu karnego.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 8. Data: 2008-04-04 16:07:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Oczywiście, że tak..

    Kolejny naiwny teoretyk..

    >Skazany po odbyciu kary nie ma żadnych możliwości, żadnej alternatywy,
    >wraca do środowiska i robi często to samo.

    A czego ma się w pierdlu nauczyć? Szydełkowania??

> [...]
    > coś do powiedzenia - nie dla mnie temat, pytanie raczej do specjalistów
    > jakim np. niedoszły prokurator Ziobro bez wątpienia nie jest i nigdy

    Nigdy się też za fachowca lub fanatyka resocjalizacji nie podawał.Nie od
    resocjalizacji jest prokurator.

    > Przypomniałem sobie, że Ziobro miał pomysł (nie znam szczegółów) ale
    > chodziło o płacenie przez więźniów za pobyt w zakładzie karnym,

    I słusznie. Dlaczego porządny obywatel, płacący podatki ma płacić na
    utrzymanie bandyty??

    > Faktycznie lepszym
    > wyjściem dla społeczeństwa by było gazowanie wszystkich skazanych jak leci
    > niż kontynuowanie toku rozumowania aplikanta prokuratorskiego Ziobry;)

    Też dobre rozwiązanie. Człowiekowi jako gatunkowi wyginięcie nie grozi. A
    usuwanie śmieci ........

    > gdzieś kiedyś czytałem coś o pracy przy drogach więźniów chyba na śląsku
    > czy w małopolsce;) Zresztą z tego co słyszałem to więźniowie chętnie
    > podejmują pracę a szczególnie chętnie poza terenem zakładu karnego.

    Masz blade pojęcie o tym temacie.

  • 9. Data: 2008-04-04 21:06:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 14:11 Nostradamus pięknie wystukał/a:

    > Po co kamieniołomy?? Są autostrady do zrobienia.

    Nie ma smoły ;-)

    --
    animka