  • 1. Data: 2008-04-03 08:47:37
    Temat: Wspólne odliczenie Internetu
    Od: "Ela" <j...@p...onet.pl>

    Jaką kwotę mogą odliczyć sobie małżonkowe za Internet. Jeżeli faktura jest
    wystawiona imiennie na obydwojga małżonków. Przykładowo roczna kwota 760 zł.
    Czy mnoży się x2, czy dzieli przez 2. Spotkałam się z obydwoma wersjami, które
    udzielił mi US. Jak powinno być zgodniez prawem. Dziękuję za wszelkie porady.

  • 2. Data: 2008-04-03 09:23:42
    Temat: Re: Wspólne odliczenie Internetu
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plxxx>

    Użytkownik "Ela" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które
    > udzielił mi US. Jak powinno być zgodniez prawem. Dziękuję za wszelkie

    Kazdy z małzonków moze odliczyc 760 zł.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2008-04-03 09:41:24
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Ela" <j...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:15f0.00000036.47f499a9@newsgate.onet.pl...
    > Jaką kwotę mogą odliczyć sobie małżonkowe za Internet.
    > (....) Dziękuję za wszelkie porady.

    =====> news:pl.soc.prawo.podatki

    Ale nie mówię, że tu nie dostaniesz podpowiedzi... :)

    Maciek

  • 4. Data: 2008-04-03 09:45:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pawelWN w <news:ft2849$kbh$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Ela" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kazdy z małzonków moze odliczyc 760 zł.

    Ale nie więcej niż zapłacił za ten internet .

    Czyli w opisywanym przypadku łącznie mogą odliczyć nie więcej niż 760

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]