    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W naw. do wątków 'przejazd dla rowerzystów'
    Date: Tue, 24 May 2022 21:06:49 +0200

    Ja z kolei uważam, że pozwalanie kierowcom na przejeżdżanie przez przejścia dla
    pieszych i przejazdy rowerowe to zły pomysł.
    Kierowca powinien mieć obowiązek zatrzymania pojazdu przed przejściem, wyjścia z
    pojazdu, przepchnięcia pojazdu przez przejście,
    następnie mógłby wsiąść i jechać.
    I tak do następnych pasów lub przejazdu rowerowego.
    Stary Testament.

    -----
    > Nawiązując do wątków "Przejazd dla rowerzystów" uważam, że w PL znakowanie przejść
    dla pieszych i dawanie pierwszeństwa pieszym na