eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW jaki sposób udowodnić w ZUS-ie, że ktoś pracował w danym miejscu? › Re: W jaki sposób udowodnić w ZUS-ie, że ktoś pracował w danym miejscu?
    From: DaNsOuNd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W jaki sposób udowodnić w ZUS-ie, że ktoś pracował w danym miejscu?
    Date: Wed, 27 Aug 2014 16:21:15 +0200

    W dniu 2014-08-27 o 15:27, Liwiusz pisze:

    > To ich postraszy!. Oczywiście, że uzasadnią na piśmie. To już problem
    > ubezpieczonego, aby to wzruszać w wyższych instancjach.

    Miałem podobną sytuację. Pracownica spadła z krzesła w domu jak
    zmieniała firanki przed ŚBN i pogruchotała sobie biodro co skończyło się
    hospitalizacją i operacją ortopedyczną. ZUS odmówił wypłaty zasiłku
    chorobowego. Pracownica skierowała sprawę do sądu lecz sąd podtrzymał
    stanowisko ZUS-u. Na pierwszej rozprawie zusowski papuga wykluczył z
    postępowania pełnomocnika pracownicy a następnie razem z sędziną
    zrobili jej wodę z mózgu. Babeczka pod naporem podchwytliwych pytań
    pogubiła się w zeznaniach. Ja jako pracodawca zaskarżyłem również
    decyzję ZUS ponieważ zarzucali mi oszustwo. Niestety :( Ponieważ
    pierwsza sprawa została przez ZUS wygrana więc dowodów na prawdomówność
    moją jak i pracownicy nawet nie chcieli oglądać. Składki za 1,5 roku
    pracy wróciły na konto pracodawcy ale bez odsetek.
    Gdzieś w necie czytałem że podobno sądy mają prykas załatwiać sprawy po
    myśli zusu.
    Banda złodziei :(