eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW jaki sposób udowodnić w ZUS-ie, że ktoś pracował w danym miejscu? › Re: W jaki sposób udowodnić w ZUS-ie, że ktoś pracował w danym miejscu?
  • Data: 2014-08-27 16:36:41
    Temat: Re: W jaki sposób udowodnić w ZUS-ie, że ktoś pracował w danym miejscu?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzieś w necie czytałem że podobno sądy mają prykas załatwiać sprawy po
    > myśli zusu.
    > Banda złodziei :(

    Prawda , potwierdzam.
    Więcej : ludzie są dzieleni na tyh co mają dostać emeryturę i tyh co jej
    mają nie dostać, mimo, że ewidentnie należy się.
    Do takih co im się coś należy, a bezczelnie zdaniem sądu się o to upominają,
    jak ja upominałąm się o wpis na świadetwie pracy o "szkodliwym" za pracę
    jako wykładowca w "Szkole Obsługi Komputerów PAJ-COMP" po prostu stszelają
    na terenie sądu.

    Już dawno pisałam, że należy pozamykać wszystkie sądy i zamienić na
    więzienia: pszestępczyh sędziuw nie będzie tszeba wyłapywać - już tam są.

    To są właśnie konsekwencji reformy emerytalnej Cimoszewicza i Belki.
    No i macki tej bandy.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f