  • 1. Data: 2010-02-28 14:37:00
    Temat: W jaki sposob najszybciej rozwiazac umowe o prace?
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    pracuje u pracodawcy ktory jak to najczesciej bywa
    traktuje ludzi jak odpady, dodatkowo obciol pensje o 50% a sam jezdzi na
    wczasy
    z rodzinka za niemale pieniadze
    mam okazuje zatrudnic sie w innej firmie
    okres wypowiedzenia to 3 miesiace
    urlopu mam z 21dni roboczych zaleglych

    jak to zalatwic najszybciej by jego geby nie ogladac?

  • 2. Data: 2010-02-28 14:40:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek pisze:

    > jak to zalatwic najszybciej by jego geby nie ogladac?

    Najszybciej to popełnić samobójstwo. Stosunek pracy wygasa i już.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-02-28 14:40:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > okres wypowiedzenia to 3 miesiace
    > urlopu mam z 21dni roboczych zaleglych
    >
    > jak to zalatwic najszybciej by jego geby nie ogladac?

    Jak jutro złożysz wypowiedzenie, to 1 lipca będziesz wolny. Zawsze
    możesz porzucić robotę.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-02-28 16:07:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-28 15:37, Marek pisze:
    > pracuje u pracodawcy ktory jak to najczesciej bywa
    > traktuje ludzi jak odpady, dodatkowo obciol pensje o 50% a sam jezdzi na
    > wczasy
    Obciął pensje w jaki sposób?
    O ile się nie mylę, to wysokość pensji jest elementem umowy o pracę.
    Jeśli zmienił wysokość pensji, to musiał albo wprowadzić jakiś aneks do
    umowy, albo zmianę umowy, albo nową umowę. Podpisywałeś coś? Jeśli nie
    pasuje - czyli na jakąkolwiek zmianę się nie zgadzasz, to trzeba nie
    podpisywać. Wtedy albo pracujesz za starą kwotę (i dziki pomysł obcięcia
    50% uważa się za niebyły), albo PRACODAWCA zrywa z tobą umowę, czyli ze
    swojej strony i ze swojej winy zrywa, przez 3 miesiące ci jeszcze płaci
    (PO STAREJ CENIE!), ty sobie spokojnie te 3 miesiące pracujesz i w tym
    czasie szukasz nowej pracy.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-02-28 16:10:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BartekK pisze:

> [...]
    > swojej strony i ze swojej winy zrywa, przez 3 miesiące ci jeszcze płaci
    > (PO STAREJ CENIE!), ty sobie spokojnie te 3 miesiące pracujesz i w tym

    Albo na umowie ma 1400, pracuje za 2800 i nagle pracodawca ucina do 1400.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-02-28 16:27:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
> [...]
    > okres wypowiedzenia to 3 miesiace
    > urlopu mam z 21dni roboczych zaleglych
    >
    > jak to zalatwic najszybciej by jego geby nie ogladac?

    Jak ci zwisa, ze na swiadectwie pracy bedziesz mial dyscyplinarke, to w
    zasadzie jutro mozesz do roboty nie isc.

    W innym przypadku napisac wypowiedzenie, zaniesc w marcu do firmy i
    pozostalo ci meczysc sie do konca czerwca.
    Urlop moze ci dac, ale nie musi.

  • 7. Data: 2010-02-28 16:33:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Albo na umowie ma 1400, pracuje za 2800 i nagle pracodawca ucina do 1400.

    I co to zmienia? Poza kwestiami dowodowymi ?

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2010-02-28 16:33:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Jak ci zwisa, ze na swiadectwie pracy bedziesz mial dyscyplinarke, to w
    > zasadzie jutro mozesz do roboty nie isc.

    W grę jeszcze wchodzi odszkodowanie.

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2010-02-28 16:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek b...@w...pl ...

    > pracuje u pracodawcy ktory jak to najczesciej bywa
    > traktuje ludzi jak odpady, dodatkowo obciol pensje o 50% a sam jezdzi na
    > wczasy

    od razu do sadu. Nie wolno jednostronnie czegos takiego zrobic.
    btw mam nadzieje ze akurat ty wykonujesz prace fizyczne? (patrz: czynnosc,
    która wykonał właściciel z pensjami)

    > z rodzinka za niemale pieniadze
    > mam okazuje zatrudnic sie w innej firmie
    > okres wypowiedzenia to 3 miesiace
    > urlopu mam z 21dni roboczych zaleglych
    >
    > jak to zalatwic najszybciej by jego geby nie ogladac?

    jezeli pomysł Johnsona odpada, to moze cos ukraść z firmy? Albo upić sie w
    pracy? Prawdopodobnie zwolnia od razu.

  • 10. Data: 2010-02-28 18:34:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-28 17:33, Johnson pisze:
    > I co to zmienia? Poza kwestiami dowodowymi ?

    No to, że jak dostawał 1400 premii, to mógł nagle przestać dostawać i Co
    Pan Zrobisz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek