  • Data: 2015-09-25 22:35:19
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2015 o 21:38 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > Może Ci umknęło, ale właśnie próbuję to zrobić od kilkunastu e-maili.
    > I cała korespondencja tego dotyczy, że wielokrotnie już im to
    > wyjaśniałem.
    > Czego nie rozumiesz?

    Nic mi nie umknęło, przypominam co napisałeś _osobiście_ tutaj i do Vectry:
    "Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie zaginęło),
    że nota odsetkowa została już dawno anulowana."

    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Radziłbym wyjaśnić całą sprawę od razu z prezesem zarządu Vectry, Tomaszem
    Żurańskim.

    Nb. pieniaczom właśnie o to chodzi, żeby jak największa liczba osób
    analizowała ich problem
    i kibicowała wymianie kolejnych pism. Ja świetnie się wpisuję w
    oczekiwania Wiesiaczka i mogę za to pójść do piekła...

    --
    Trefniś