  • Data: 2015-09-25 20:28:18
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
    > Panie Bała,
    > mam propozycję:
    > Niech Pan spotka się z p. Orzeł, p. Kuchcińską, p. Kąckim, p.
    > Wrześniewską i razem zadzwońcie na infolinię pod nr 801 080 180
    > i na tej infolinii ustalcie sobie, o co Wam chodzi?
    > Proszę też o poinformowanie mnie o wyniku tej konsultacji.
    > Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie
    > zaginęło), że nota odsetkowa została już dawno anulowana.
    > Z jakiego powodu to nie będę teraz wyjaśniał, bo i tak macie kłopoty z
    > ogarnięciem tego problemu, więc sensu by w tym wyjaśnianiu nie było.

> [...]

    No proszę, chyba w końcu posłuchali dobrej rady i znaleźli kogoś od
    myślenia. Zobaczymy:)

    "Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż Pana wiadomość
    została przekazana do Sekcji Korespondencji i Reklamacji, skąd otrzyma
    Pan odpowiedź.

    Natalia Wrześniewska
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    Tel. 801 080 180
    Fax. 58 742 66 00
    www.vectra.pl
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona [pierdu pierdu...]"

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)