  • 111. Data: 2010-07-16 13:03:15
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c405403$...@n...home.net.pl...

    > Ja pisałem o płocie - ty piszesz o jakiejś drabince do wspinania ;->

    nie mowie ze wszystko zawsze i wszedzie, ale moze ty po prostu jakis sprawny
    inaczej jestes ;)

  • 112. Data: 2010-07-16 13:04:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i1pkbb$124$...@n...onet.pl...

    > Przecież może tak chcieć wejść strażak, albo policjant. Sam używasz
    > takich bzdurnych argumentów.

    a jak juz wejdzie, to blizej bedzie mial do kibla niz do krzaczka ;)

  • 113. Data: 2010-07-16 13:04:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marecki pisze:

    > To bylo akurat w kontekscie dzialan wlasciciela posesji w celu jej obrony.
    > To logiczne ze pies nie rozroznia strazaka od wlamywacza, ale co z tego?
    > Strazak ma siekiere policjant pistolet. Nie widze wiekszego problemu.

    Tia, zabiją psa, a potem będziesz im awanturę robił. Zawsze tak jest.

    [ciach]

    > Coz... Na moja posesje tez nie MUSI (pomijajac kilka wyjatkow zebys sie
    > znowu strazakow nie przyczepil) nikt wchodzic. Wchodzac powinien sie
    > liczyc z mozliwymi konsekwencjami.

    Generalnie przyjęte możliwe konsekwencje samego wejścia (nie włamania!)
    na posesję to najwyżej wyproszenie.

    > No tak rodzic nie musi nadzorowac 24/dobe, ale za to wszyscy wokol
    > powinni nadzorowac 24/dobe zeby sobie dziecko przez przypadek po
    > wlamaniu do nich krzywdy nie zrobilo.

    Aaargh... Czy ty celowo przekręcasz moje słowa?

    Wystarczy że zabezpieczy raz a dobrze. I ewentualnie czasem rzuci okiem,
    czy zabezpieczenie się nie zepsuło.

    [ciach]

    > Tego nie wiem. Te albo inne "kochane dzieciaki". Ciagle mu ktos dziury w
    > plocie robi....

    Czyli widzisz - starań dołożył, tylko ktoś inny sabotował i dało się to
    wykazać.
    [ciach]
    > Ty chyba nic nie posiadasz... Moze ostatecznie jakies mieszkanie
    > wynajmujesz....

    Ech, jaki ty głupi jesteś...

    > Powiedz mi gdzie mieszkasz... Wpadne do Ciebie jak bedziesz mial drzwi
    > otwarte (tzn nie zamkniete na klucz - bo to przeciez zaproszenie)... :)

    I znowu to samo... Jakieś LSD łykasz, że masz urojenia? Gdzie ja
    napisałem, że to zaproszenie, hmm?

  • 114. Data: 2010-07-16 13:05:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c4054a3$...@n...home.net.pl...

    > A wybór społeczeństwa jest inny. Spróbuj przepchnąć inną ustawę - przy
    > okazji może o eutanazji, żeby można było zadusić kłopotliwą sklerotyczną
    > teściową?

    no coz, to ze spoleczesntwo jest glupie, tego udowadniac nie trzeba

  • 115. Data: 2010-07-16 13:07:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Bo, chcąc czy nie chcąc, jesteś częścią tego społeczeństwa.

    Nad tym, czy społeczeństwo "chce", aby psy latały/nie latały po
    zamkniętym terenie, to dopiero dyskutujemy, a Ty używasz tego jako
    argumentu? To taka rekurencja? Nie pomieszało Ci się coś?

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2010-07-16 13:15:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > nie mowie ze wszystko zawsze i wszedzie,

    O właśnie - i dlatego ciągle się upieram przy _odpowiednim_ zabezpieczeniu.

    > ale moze ty po prostu jakis
    > sprawny inaczej jestes ;)

    Albo może w twojej okolicy jakaś mania robienia płotów z poprzecznych
    szczebli ;)

  • 117. Data: 2010-07-16 14:41:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Czytaj, co piszę.
    >
    > Zamień sobie pociąg na samochód a tory na drogę. I przejścia dla
    > pieszych też stanowią tylko ułamek promila dróg.
    >
    > Może zrozumiesz.

    Skoro możemy sobie tak zamieniać to zamień torowisko na posesję z
    psem.
    Jak wleziesz nie w porę to masz duży problem. A odpowiednikiem
    przejścia dla pieszych niech będzie dzwonek/domofon - jedyny właściwy
    i bezpieczny sposób wejścia na dany teren.

  • 118. Data: 2010-07-16 14:43:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał

    > A jak ktos wpadnie na drut kolczasty i sie pokaleczy?
    > A jak ktos sie zaplacze w niego i sie wykrwawi na miejscu??
    > Rownie dobrze mozna nie zabepieczac w ogole bo jaka to roznica czy
    > ktos sie zabije na drucie kolczastym czy na "drucie" pod napiecem?

    Jak widać w zabieganiu o własne bezpieczeństwo nic nie zastąpi rozumu.
    Tylko żeby jeszcze sędziowie to uznawali.

  • 119. Data: 2010-07-16 14:48:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Nie widziałem jeszcze słupa energetycznego niższego od minimalnego
    > płotu
    > uznawanego za skuteczne zabezpieczenie terenu niebezpiecznego.

    To nie ma nic do rzeczy, słup to nie płot. Poza tym nie ma urzędowej
    definicji bezpiecznej wysokości.

    > Włamać też się da. Nadal do ciebie nie docierają "subtelne" różnice
    > pomiędzy wejściem a włamaniem.

    Wejście na słup nie wymaga przełamywania żadnych zabezpieczeń a więc
    włamaniem nie jest.

    > Tylko w przypadku kojca wyraźnie widać, gdzie jest ten pies i jak
    > można
    > go uniknąć.

    Dokładnie tak samo w przypadku ogrodzonej posesji. Wiadomo że pies
    jest za płotem i w celu uniknięcia spotkania z nim należy płotu nie
    przekraczać.

  • 120. Data: 2010-07-16 16:07:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Idziesz, jest chałupka -- nie ma słowa, że to transformator, drzwi
    > otwarte.

    Na każdym transformatorze są informacje, ostrzeżenia i zakazy.
    Poza tym to są dość charakterystyczne budowle i raczej każdy
    je rozpoznaje bez czytania tych tabliczek.