  • 1. Data: 2002-01-12 21:31:15
    Temat: Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu - prosba o tekst
    Od: "Piotr" <P...@w...net>

    Witam,

    szukam aktualnie obowiązującej wersji ustawy o zatrudnieniu
    i przeciwdziałaniu bezrobociu.

    Znalazłem tekst jednolity z 24 stycznia 2001:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2001006005
    6?OpenDocument

    Niestety nie ma tam spisu poprawek dokonanych w kolejnych
    miesiącach.

    Gdzie mogę znaleźć aktualny tekst, albo spis poprawek?

    Piotr

    --
    Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

  • 2. Data: 2002-01-13 16:32:27
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <P...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Piotr
    >

    > --
    > Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

    Wątpię czy taki spis gdzieś znajdziesz.W programie Lex jest możliwość znalezienia
    treści danego aktu obowiązującej w określonej dacie.Bez tego trzeba zrobić to
    ręcznie: wejsć tu http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19950
    010001
    a nastepnie szukać w aktach zmieniających.
    powodzenia

  • 3. Data: 2002-01-13 18:28:30
    Od: "Piotr" <P...@w...net>

    amlej napisał:

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19950
    010001

    Dziękuję! To chyba jest wersja ze zmianami aż do grudnia 2001.

    Pozdrawiam
    Piotr

    --
    Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr