  • 1. Data: 2011-01-31 12:55:33
    Temat: Ustawa jako... audiobook ?
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcialbym sie pouczyc w czasie jazdy.
    Podejrzewam, ze ustawy nie wystepuja jako audiobooki (choc moze w Polskim
    Związku Gluchoniemych warto i zapytac).
    Jakie oprogramowanie w miare czytelnie (no moze byc Dzoana Krupa ;))
    przyczyta na glos np. PDF-y ze stron sejmowych?
    THX

  • 2. Data: 2011-01-31 13:19:43
    Temat: Re: Ustawa jako... audiobook ?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2011 13:55, j...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > Jakie oprogramowanie w miare czytelnie (no moze byc Dzoana Krupa ;))
    > przyczyta na glos np. PDF-y ze stron sejmowych?

    Jeśli nie zależy Ci na intonacji, to popytaj raczej na grupach
    związanych z oprogramowaniem. Syntezatory mowy są już dość rozpowszechnione.

  • 3. Data: 2011-01-31 14:30:56
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> naskrobał/a w

    > Chcialbym sie pouczyc w czasie jazdy.
    > Podejrzewam, ze ustawy nie wystepuja jako audiobooki (choc moze w
    > Polskim Związku Gluchoniemych warto i zapytac).

    Po co gluchoniemym audiobooki?

    > Jakie oprogramowanie w miare czytelnie (no moze byc Dzoana Krupa ;))

    Syntezator do angielskiego nie przeczyta zrozumiale tekstu po polsku.
    I odwrotnie.

    > przyczyta na glos np. PDF-y ze stron sejmowych?

    Ivona.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 4. Data: 2011-01-31 14:41:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 12:55:33 +0000 (UTC), j...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

> [...]
    > Jakie oprogramowanie w miare czytelnie (no moze byc Dzoana Krupa ;))
    > przyczyta na glos np. PDF-y ze stron sejmowych?

    IMO nie ma to sensu. Ustawy to raczej hipertekst, a nie liniowa narracja -
    słuchający momentalnie sie pogubi w różnych "jak w art. 345 ust. 4, pkt.
    1". Nie mówiąc już o tym, że to się bardziej nadaje do snu, niż do
    samochodu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-01-31 15:07:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    >" " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> naskrobał/a w

    > Po co gluchoniemym audiobooki?

    Pewnie chodziło mu o niewidomych.

  • 6. Data: 2011-01-31 16:44:06
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > 1". Nie mówiąc już o tym, że to się bardziej nadaje do snu, niż do
    > samochodu.

    No nie wiem. Mnie tam przy tym natychmiastowo skacze ciśnienie, jak czytam
    te "emanacje geniuszu" :)

  • 7. Data: 2011-01-31 21:04:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Tak tak, zamyśliłem się i przejęzyczyłem, miałem nawet na myśli związek
    niewidomych przy Sanguszki/Bonifraterskiej (OT, ale mozna tam kupić gadające
    kalkulatory itp.).

    -----