  • 1. Data: 2011-01-30 20:44:26
    Temat: Niezgodnośc zakupionej rzeczy ruchomej z umową
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Witam
    Czy ta ustawa nadal jest aktualna?
    Telefon zakupiłem w salonie jako osoba fizyczna (nie firma).

    Uprawnienia konsumenta z tytułu niezgodności zakupionej rzeczy ruchomej z
    umową zostały określone w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.
    z 2002 r., Nr 141 poz. 1176). Zgodnie z przepisami wymienionej ustawy
    (art. 4 ust. 1):
    "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
    jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności
    przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że
    istniała ona w chwili wydania."

    -------
    Negatyw
    -------

  • 2. Data: 2011-01-30 21:02:58
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-01-30 21:44, Negatyw pisze:
    > Czy ta ustawa nadal jest aktualna?

    tak

    Sierp

  • 3. Data: 2011-01-30 21:19:17
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości grup

    > tak

    To dobrze. Dzięki.

    -------
    Negatyw
    -------

  • 4. Data: 2011-01-31 09:33:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 22:02:58 +0100, Sierp napisał(a):

    > tak

    ale....

    zazwyczaj okazuje się, ze po reklamacji aparatu nadal zostaje ci
    abonament bez telefonu....