  • 1. Data: 2005-01-28 12:51:21
    Temat: Urlop zdrowotny nauczyciela
    Od: "damiz" <d...@g...pl>

    Kończę urlop zdrowotny 15 02.2005. W moim województwie ferie zimowe
    zaczynają się 16 lutego. Poinformowano mnie ,że
    za ferie nie otrzymam wynagrodzenia . Czy to jest zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2005-01-29 12:01:48
    Temat: Re: Urlop zdrowotny nauczyciela
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    damiz napisał(a):
    > Kończę urlop zdrowotny 15 02.2005. W moim województwie ferie zimowe
    > zaczynają się 16 lutego. Poinformowano mnie ,że
    > za ferie nie otrzymam wynagrodzenia . Czy to jest zgodne z prawem?

    Zapewne nie. Co mają ferie do wynagrodzenia?

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-29 18:22:16
    Od: "damiz" <d...@g...pl>

    thanks :)

  • 4. Data: 2005-01-29 19:10:45
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "damiz" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kończę urlop zdrowotny 15 02.2005. W moim województwie ferie zimowe
    > zaczynają się 16 lutego. Poinformowano mnie ,że
    > za ferie nie otrzymam wynagrodzenia . Czy to jest zgodne z prawem?

    Za ferie pewnie nie ale za urlop pewnie tak.

    PawełJ