  • 1. Data: 2005-01-28 12:29:35
    Temat: przedawnienie mandatów karnych
    Od: "Zygmunt" <s...@o...pl>

    Dzień dobry Państwu.
    Zwracam się z pytaniem: po jakim czasie przedawniają się mandaty karne
    (samochodowe) oraz za płatne parkowanie na drogach publicznych.
    Czy jeżeli okres przedawnienia upłynie już po tym jak dostałem zawiadomienie od
    komornika z Urzędu Skarbowego to wierzytelność także się kasuje?
    Szukałem w ust. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ale nie mogę
    przebić się przez te wszystkie akty wykonawcze...

    Za odpowiedzi z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Zygmunt.

  • 2. Data: 2005-01-28 18:51:05
    Temat: Re: przedawnienie mandatów karnych
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Zygmunt napisał(a):
> [...]
    > Szukałem w ust. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ale nie mogę
    > przebić się przez te wszystkie akty wykonawcze...

    nie komornika a pewnie poborce podatkowego i 3 lata od momentu przyjecia...
    Mars

  • 3. Data: 2005-01-31 16:07:49

    Użytkownik "Zygmunt" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szukałem w ust. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ale nie mogę
    > przebić się przez te wszystkie akty wykonawcze...

    bo to jest w kodeksie wykroczen :) art 43 § 3 kw.
    pozdr
    onsok