  • 1. Data: 2005-01-28 11:53:52
    Temat: TPSA i windykacja za przekierowania
    Od: "Bogdan" <o...@p...wprost.pl>

    Prawie rok temu dostałem fakturę od TPSA na ponad 1000 zł za połączenia z
    internetem przez modem. Prawdopodobnie wirus przekierował mnie z numeru TPSA
    na inny wielokrotnie droższy. Na nic się zdały reklamacje i co ciekawe nie
    dostałemn billingów mimo, że kilka razy żądałem aby go sporządzili.
    Teraz TPSA przysłał mi pismo, gdzie rozkładają mój dług na raty pod
    warunkiem, że podpiszę uznanie długu i zgodzę się na "przetwarzanie danych
    osobowych".
    Poradźcie, co robić? Czy uznać ten dług i zgodzić się, czy też dalej
    walczyć.
    Podobno sąd zakazał TPSA dochodzenia takich długów za przekierowany
    internet.

    dziekuję i pozdrawiam
    Bodan