  • 1. Data: 2003-08-06 17:03:43
    Temat: Upomnienia po 6 PLN - czyli jak zarobić 18 miliardów
    Od: <g...@w...pl>

    Mam takie pytanie:

    dostalem upomnienie z wodociągów za niezapłacony rachunek na ktorym dopisano
    pozycję:

    WARTOŚĆ UPOMNIENIA: 6 PLN

    Rozchodzi się o to że w naszym bloku dosc czesto ginie korespondencja, a
    rachunki przychodzą listem zwykłym i czasami giną.

    Czy muszę płacić za takie upomnienie?
    A może oni specjalnie wysyłają coś takiego.
    Rachunek jest prosty:

    1.
    300.000 odbiorców wody w Poznaniu

    2.
    nie wysyłają rachunku za jeden miesiąc w roku kazdemu abonentów.
    Zaoszczędzają na znaczku ale naklejają go na upomnienie więc niec nie tracą
    i nic nie zyskują na tym z tytułu opłaty pocztowej.

    3. Każdy kto dostał upomnienie płaci 6 PLN

    Wniosek:
    Tak można w prosty sposób "zarobic":
    300.000 odbiorców x 6 PLN=1.800.000 PLN

    Niezła kasa co?

    Wracając do pytania:
    nie chodzi mi o 6 PLN tylko o zasady. (Pewnie wiecej wydam na komowki do
    nich)
    Już mnie denerwuje to ze gdzie sie nie obrócisz kazdy próbuje cie okantować.
    A najbardziej to monopoliści i paramonopoliści.

    Prosze o info bo pewnie jest wiecej takich jak ja.

    POzdrawiam,

    Waldi

  • 2. Data: 2003-08-06 18:15:55
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    niech spróbują ci udowodnić, że doręczyli takie upomnienie

  • 3. Data: 2003-08-06 19:09:28
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    >niech spróbują ci udowodnić, że doręczyli takie upomnienie

    Tylko zanim w taki sposob postawisz sprawe upewnij sie, ze w umowie
    nie jest napisane, ze masz placic bez wzgledu na to czy sostarczono ci
    rachunek czy nie.

    januszek

  • 4. Data: 2003-08-06 20:08:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja osobiście bym zapłacił rachunek (jeśli wiesz ile) bez tych 6 zł i niech
    mnie skarżą. Jak nie wiesz ile, to w odpowiedzi na ich wezwanie wezwij ich
    do przedłożenia rachunku, którego nie dostałeś. No i 6 zł nie płacić.