  • 11. Data: 2005-05-31 01:31:03
    Temat: Re: Uniewaznienie zdanego egzaminu na PJ
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    j...@o...pl wrote:

    > W przypadku kolizji, jesli u jednego z kierowcow policja stwierdzi alkohol we
    > krwi, to chocby on nie spowodowal tej kolizji, to i tak bedzie winny...

    Na trzeźwo takie bzdury wypisujesz? ;->

    Wina w postaci jazdy po pijaku to jedno, a wina za spowodowanie
    'zdarzenia drogowego' to drugie. Faktem jest, że z reguły to ten 'pod
    gazem' zrobił coś, co doprowadziło do zdarzenia, ale może zaistnieć
    zupełnie inna sytuacja.

  • 12. Data: 2005-05-31 01:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    alugastrin wrote:

    > Sorry za te rozwlekle zwierzenie, ale moze dzieki temu ci ktorzy uwazaja
    > ze rano jest juz wszystko ok, zmienia swoje nastawienie.

    Czasem dobrze być abstynentem - niekiedy ułatwia to życie ;)

  • 13. Data: 2005-05-31 08:08:36
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    JZ napisał(a):
    > Witam,
    > Mam taki problem. W 99 roku zostalo mi zatrzymane prawo jazdy. Powod oczywisty,
    [..]
    Urzekła mnie twoja historia... 0,6 (względnie niewiele) we krwi, wypadek
    nie z twojej winy i aż 3 lata bez prawka? Ciężko uwierzyć...

    A co do meritum - kase za egzaminy zwrócą bez problemów, opisz sytuację
    w piśmie do nich i podaj numer konta. Nic innego nie wywalczysz.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 14. Data: 2005-05-31 09:30:25
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    Harry napisał(a):
    > no ja tam widze "jako winnemu" i jednoczesnie "wymuszenie pierwszenstwa" to
    > co w koncu??? bo juz nie wiem...
    > a po drugie to kazdy myslacy powinien sobie zdawac ze nad ranem po imprezie
    > to poziom alkoholu jest we krwi prawie taki sam co podczas imprezy, po
    > prostu zostal juz caly wchloniety

    To zalezy w duzej mierze od organizmu.
    Ja niedawno bylem na weselu, pilem alkohol do godziny 2 w nocy - nie na umor,
    ale troche sie wypilo.

    Nastepnego dnia okolo 13 (a wiec 11h po skonczeniu picia) bylem na badaniu
    alkomatem - poszedlem sam na policje sprawdzic czy moge prowadzic, no i wynik
    0.00 promila. Pan policjant zapewnial ze alkomat wykrywa nawet 0.01 promila, a
    na pewno juz wielkosci typu 0.05 (a wiec 4 razy mniejsze niz dopuszczalne). No
    i jak mam 0.00 to spokojnie mozna jechac bez zadnego ryzyka.

    > Aha i jeszcze jedna sprawa "...Minelo sporo czasu od sobotniej imprezy, a w
    > niedziele..." buahahahahaha czyli co 12godz???
    > dobre, gosciu czy ty wiesz co piszesz????!!!???

    No u mnie minaelo 11h i wystarczylo. Wg tabeli ktora znalazlem w internecie
    powinienem miec ponad 0.2 promila przez drugie tyle czasu...
    Jeden wytrzezwieje szybko, innemu to zajmie 2 dni ;)

    W to ze mozna nieswiadomie prowadzic na lekkim gazie mozna spokojnie uwierzyc,
    co nie umniejsza winy kierujacy pod wplywem.

  • 15. Data: 2005-05-31 15:47:25
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    stoi gosc przed pasami ale na rowerku(wiec kierowca), ledwo sie trzyma i
    czeka, nagle rozpedzony tir zjezdza z jezdni potraca rowerzyste i lamiac go
    na pol o slup energetyczny wpada do rowu. Kierowca nie zapanowal nad autem
    bo byla zima a jechal 100km/g ale spoko Policja stwierdza u rowerzysty lekka
    ;) zawartosc alku we krwi wiec uznaje go winnym, mimo ze po przeciwnej
    stronie drogi na przystanku stalo i widzialo wszystko okolo 10 osob...prawda
    ze fajna historia ;)

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 16. Data: 2005-06-01 08:22:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przeczytałem i po twoim stwierdzeniu, że po raz drugi jechałeś po pojaku
    > odebrałbym ci prawko dożywotnio

    za 0,6 promila? tyle to mozesz miec nastepnego dnia po imprezce, czy uwazasz
    ze wtedy cliowiek jest pijany?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 17. Data: 2005-06-01 12:37:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > za 0,6 promila? tyle to mozesz miec nastepnego dnia po imprezce, czy uwazasz
    > ze wtedy cliowiek jest pijany?

    a co mnie obchodzi jak on się czuje?
    Odpowiedz sobie na pytanie, czy ma więcej niż wolno, a nie czy on się
    uważa za pijanego

  • 18. Data: 2005-06-01 16:32:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a co mnie obchodzi jak on się czuje?
    > Odpowiedz sobie na pytanie, czy ma więcej niż wolno, a nie czy on się
    > uważa za pijanego

    ile wolno, czy po wypiciu jednego piwa dawka ta jest przerkroczona, I czy
    jestes pijany po wypiciu piwa.

    P.

  • 19. Data: 2005-06-03 12:39:21
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > ile wolno, czy po wypiciu jednego piwa dawka ta jest przerkroczona, I czy
    > jestes pijany po wypiciu piwa.

    Wolno 0.2 promila.
    Po jednym piwie roznie bywa... jeden ma 0.1, inny 0.5.
    Jeden moj znajomy po jednym piwie dostaje takiego rozumu ze szkoda gadac...
    raczej nikt nie chcial by sie z nim spotkac na drodze wtedy.
    ;)