  • 11. Data: 2005-02-22 17:04:13
    Temat: Re: Umowa zlecenie (student) / pracodawca oplacił ZUS... co dalej?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 lut o godzinie 15:55, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Oczywiscie, ze wystawiasz.
    > Ale poniewaz zwykle osoby biorące zlecenia nie mają o tym zielonego
    > pojęcia, to księgowa w firmie napisała go za ciebie (za darmo, zwróć
    > uwagę) i kazała tylko podpisać.

    Czym też księgowa owa dała plamy na całej linii i rozciągłości.
    Niemniej całą winę ponosi ..... zleceniobiorca - bo wystawienie rachunku
    leżało w jego gestii.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2005-02-24 09:21:42
    Od: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl>

    Artur Ch. wrote:

    > Czym też księgowa owa dała plamy na całej linii i rozciągłości.
    > Niemniej całą winę ponosi ..... zleceniobiorca - bo wystawienie
    > rachunku leżało w jego gestii.

    A jak ja mam wystawić rachunek? jak to wygląda?

  • 13. Data: 2005-02-24 15:19:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    LifeGuard wrote:

    > A jak ja mam wystawić rachunek? jak to wygląda?

    Normalnie. Na kartce papieru.

    Rachnuek nr do umowy o dzieło z dnia ....
    Kwota brutto ....
    KUP ....
    składniki opodatkowania

    DO zapłaty ..

  • 14. Data: 2005-02-24 20:23:50
    Od: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl>

    witek wrote:

    > Normalnie. Na kartce papieru.
    >
    > Rachnuek nr do umowy o dzieło z dnia ....
> [...]

    Nawet jak nie mam firmy i jestem osobą prywatną z numerem NIP tylko...

  • 15. Data: 2005-02-24 20:25:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    LifeGuard wrote:

    > Nawet jak nie mam firmy i jestem osobą prywatną z numerem NIP tylko...

    tak

  • 16. Data: 2005-02-24 20:58:56
    Od: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl>

    witek wrote:

    > tak

    a ja nie pokrywam wtedy przypadkiem VATu jak wystawiam rachunek?

  • 17. Data: 2005-02-25 08:12:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    LifeGuard wrote:

    > a ja nie pokrywam wtedy przypadkiem VATu jak wystawiam rachunek?

    Wystawiasz rachunek, a nie fakturę VAT.
    Zresztą VAT od umów o dzieło to w tej chwili całkiem inny popularny i
    bartdzo kontrowersykny temat. Jak w czeskim filmie: nikt nic nie wie.