  • 1. Data: 2005-07-08 10:25:44
    Temat: Umowa z providerem
    Od: "Andrzej" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam problem ze swoim providerem internetu,
    1)w umowie mam pewne zalozenia o minimalnej predkosci dostepu do internetu.
    Czeste awarie powoduja ze nie osiagam tych predkosci.
    2)umowa nie zaklada ze predkosc minimalna jest rozna dla roznego
    oprogramowania,zostalo to wprowadzone w trakcie jej trwania (blokuje p2p, voip)

    Jest to provider prawie jedyny u mnie, co mozna zrobic aby egzekwowal zapisy w
    umowie,sad konsumencki,rzecznik ochrony praw konsumenta?
    Mam oplacony voip i przynosi mi to straty. Malo tego,wskazany jest kontakt
    mailowy i telefoniczny do usuwania awarii,nigdy jednak nie ma zadnej
    informacji zwrotnej na ten temat.
    Pozdrawiam....

  • 2. Data: 2005-07-08 11:27:43
    Temat: Re: Umowa z providerem
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Witam!
    > Mam problem ze swoim providerem internetu,
    > 1)w umowie mam pewne zalozenia o minimalnej predkosci dostepu do internetu.
    > Czeste awarie powoduja ze nie osiagam tych predkosci.

    Nie wierzę. Zazwyczaj minimalne prędkości jeśli już są podane, to od
    klienta do serwera operatora, a nie do sieci. Wklej tu odpowiednie
    fragmenty umowy, to zobaczymy.

    > Jest to provider prawie jedyny u mnie, co mozna zrobic aby egzekwowal zapisy w
    > umowie,sad konsumencki,rzecznik ochrony praw konsumenta?

    Nic. Będziesz mu robił problemy, to Ci wypowie umowę i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Smoliński