eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa z providerem › Umowa z providerem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "Andrzej" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa z providerem
    Date: 8 Jul 2005 12:25:44 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 18
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1120818344 8314 213.180.130.18 (8 Jul 2005 10:25:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Jul 2005 10:25:44 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.216.68.50, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:311344
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Mam problem ze swoim providerem internetu,
    1)w umowie mam pewne zalozenia o minimalnej predkosci dostepu do internetu.
    Czeste awarie powoduja ze nie osiagam tych predkosci.
    2)umowa nie zaklada ze predkosc minimalna jest rozna dla roznego
    oprogramowania,zostalo to wprowadzone w trakcie jej trwania (blokuje p2p, voip)



    Jest to provider prawie jedyny u mnie, co mozna zrobic aby egzekwowal zapisy w
    umowie,sad konsumencki,rzecznik ochrony praw konsumenta?
    Mam oplacony voip i przynosi mi to straty. Malo tego,wskazany jest kontakt
    mailowy i telefoniczny do usuwania awarii,nigdy jednak nie ma zadnej
    informacji zwrotnej na ten temat.
    Pozdrawiam....

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1