  • 1. Data: 2005-07-08 09:27:24
    Temat: jak to jest ze zwolnieniem chorobowym będąc na wypoczynkowym ???
    Od: "Gosik" <m...@o...pl>

    Witam,
    aktualnie (tzn. jeszcze 3 tyg) jestem na urlopie wypoczynkowym (wcześniej
    urlop macierzyski), po którym chce iść na wychowawczy. W zeszłym tyg spadłam
    ze schodów i troszke sie potłukłam. Dostałam zwolnienie na 2 tygodnie. I tu
    pytanie, czy jeżeli dostarcze zwolnienie pracodawcy to urlop przesuwa mi sie
    o te dwa tygodnie ???? I od kiedy mam złożyćpodanie o wychowawczy (od konca
    urlopu wypoczynkowego czy od konca wypoczynkowego+chorobowego) ???
    pozdr

  • 2. Data: 2005-07-08 15:21:43
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tygodnie. I tu
    > pytanie, czy jeżeli dostarcze zwolnienie pracodawcy to urlop

    Zwolnienie lekarskie powinnaś dostarczyć pracodawcy i zacznie "biec"
    zwolnienie lekarskie, a urlop wypoczynkowy zostanie "uwolniony". O
    zwolnieniu lekarskim powinnaś zawiadomić pracodawcę w ciągu 2 dni.
    Skoro potłuczenie było w "ubiegłym tygodniu", to Twoje zapytanie jest
    nieco opóźnione, więc powinnaś przyspieszyć swoje działania.
    Aby wykorzystać resztę urlopu wypoczynkowego trzeba złożyć wniosek i
    uzyskać zgodę pracodawcy.
    Zresztą nie wiadomo, czy 2-tygodniowe zwolnienie lekarskie wystarczy
    do wyleczenia.

    > I od kiedy mam złożyćpodanie o wychowawczy (od konca
    > urlopu wypoczynkowego czy od konca wypoczynkowego+chorobowego) ???

    O urlop wychowawczy podanie należy złożyć z co najmniej 2-tygodniowym
    wyprzedzeniem.
    W opisanej sytuacji radziłabym nie zwlekać, tylko złożyć niezwłocznie
    wniosek o resztę urlopu wypoczynkowego po zakończeniu zwolnienia
    lekarskiego (można nie podawać konkretnych dat) oraz równocześnie
    wniosek o udzielenie urlopu wychowawczego w wymiarze .... bezpośrednio
    po zakończeniu urlopu wypoczynkowego (można nie podawać daty
    początkowej, ponieważ zakończenie zwolnienia lekarskiego w tej chwili
    nie jest znane).

    wa

  • 3. Data: 2005-07-08 18:05:48
    Od: "Gosik" <m...@o...pl>

    oki, dziękuje bardzo za wyczerpująca odpwiedz