  • 11. Data: 2006-02-24 12:03:11
    Temat: Re: Umowa przedstępna (zakup mieszkania)
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Własność spółdzielni jest własnoscią prywatną.
    JaC

  • 12. Data: 2006-02-24 15:27:38
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Notariusz konieczny nie jest, lepiej jednak aby był.

    Tylko, że to podobno bardzo kosztowne chłopaki...
    Swoją drogą:
    1) Jak kształtują się ceny prze tego typu usłudze?
    2) Jak wygląda cenowo procedura notarialna przeniesienia praw własności do
    lokalu?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 13. Data: 2006-02-24 15:28:42
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego prawa :-)

    ???

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 14. Data: 2006-02-24 15:29:56
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndvtqt6.cmu.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Reszta zależy od odpowiedzi.

    Przeczesałem sieć i coś pościągałem w tej materii - mogę Ci nawet podesłać
    mail'em wersję wg mnie najbardziej konkretną.
    Niestety ta tematyka jest mi tak samo obca, jak niektórym moja profesja
    (komputery).

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 15. Data: 2006-02-24 15:59:41
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtn8nd$mmg$3@opal.icpnet.pl>, Negatyw wrote:

> [...]
    >
    > Przeczesałem sieć i coś pościągałem w tej materii - mogę Ci nawet podesłać
    > mail'em wersję wg mnie najbardziej konkretną.

    Pytanie brzmiało "jak i gdzie szukałeś i co znalazłeś".

    Skoro szukasz "umowy przedwstępnej", to naturalne jest, że wpisujesz w
    Google "umowa przedwstępna". A tam pierwszy link opisuje co to jest UP
    i czy trzeba podpisywać ją w obecności notariusza. Dwa kolejne linki
    to jakiś badziew w Wordzie, ale jeśli masz Worda, to dla ciebie może
    to nie być badziew. Czwarty link, to podany w tym wątku.
    Więc jak to się stało, że nie znalazłeś tych wszystkich informacji?

    Renata

  • 16. Data: 2006-02-24 17:07:53
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndvubcq.en1.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Więc jak to się stało, że nie znalazłeś tych wszystkich informacji?

    Widać - nie byłem aż na tyle błyskotliwy... :)

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 17. Data: 2006-02-24 18:28:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:43fee671$0$1457$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > ???

    Właściwa nazwa to spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego.

  • 18. Data: 2006-02-24 18:29:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Własność spółdzielni jest własnoscią prywatną.

    Własność spółdzielni to własność spółdzielni. Co ma do tego własność
    prywatna?

  • 19. Data: 2006-02-24 18:34:09
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Boombastic napisał(a):
    > Właściwa nazwa to spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego.

    spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu

    KG

  • 20. Data: 2006-02-24 20:18:03
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > Własność spółdzielni to własność spółdzielni. Co ma do tego własność prywatna?

    Nie wymyśliłem tego sobie. Po prostu - mieszkania spółdzielcze można było se
    kiedyś wykupić za śmieszne pieniądze (kolejny plus komuny) i se gościu wykupił.
    A teraz (minus neokapitalizmu) opyla za ileś tam razy więcej.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl