  • 1. Data: 2006-02-23 23:49:18
    Temat: Wynajem lokalu biurowego - problem
    Od: "Ewa" <a...@s...pl>

    Mam problem. Wynajelam lokal biurowy jednej firmie. Od 4 miesiecy wlasciciel
    zapadl sie pod ziemie. Nikt do firmy nie przychodzi, nie sa wnoszone oplaty
    za czynsz. Zgodnie z podpisana umowa najmu jest ona rozwiazana z uwagi na
    zaleglosci w czynszu. Problem moj polega na tym iz w lokalu najemca
    pozostawil rzeczy. Chcialabym wynajac to pomieszczenie innej firmie.
    Domyslam sie ze nie moge wyniesc tych rzeczy do magazynu. Moge zglosic sie
    do sadu ktory wyznaczy komornika i dopiero wtedy rzeczy beda usuniete, ale
    to bedzie trwac z 6-12miesiecy. Czy znacie jakas droge w jaki sposob
    moglabym jak najszybciej przynajmniej zmagazynowac rzeczy tego najemcy w
    innym miejscu? Chcialbym nadmienic ze nie ma zadnego kontaktu z wlascicielem
    tej firmy. Najprawdopodobniej wyjechal na stale za granice. Bede wdzieczna
    za pomoc poniewaz jestem ta sytuacja bardzo skluczona i nie wiem jak to
    mozna w miare szybko rozwiazac.

    --
    Ewa

  • 2. Data: 2006-02-24 09:07:53
    Temat: Re: Wynajem lokalu biurowego - problem
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > za pomoc poniewaz jestem ta sytuacja bardzo skluczona i nie wiem jak to

    A moze najprosciej wziąc jeszcze ze dwie osoby, komisyjnie spisac rzeczy,
    ktore pozostawil, wyniesc do magazynu czy jakiegos innego skladziku i tyle.
    Moznaby go np. jeszcze sprobowac poinformowac o tym fakcie (wiem ze nie
    odbierze, ale to pro forma) albo nawet wczesniej wezwac do odbioru rzeczy.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh